اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هشت ماه گذشته صورت گرفت؛

کاهش 36 درصدی جرایم خشن در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در هشت ماه گذشته وقوع جرایم خشن و مسلحانه در استان کرمان 36 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافت.

کاهش 36 درصدی جرایم خشن در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان اظهار داشت: در هشت ماه گذشته سرقت مسلحانه 43 درصد، آدم‌ربایی 50 درصد، قتل 35 درصد و تلفات رانندگی 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه وقوع جرایم خشن و مسلحانه در استان کرمان در هشت ماه گذشته 36 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است، افزود: در یک سال گذشته 50 نفر از اشرار به هلاکت رسیده و یا دستگیر شده‌اند.
چناریان تصریح کرد: استان کرمان همواره آماده برخورد با موارد مخل امنیت و آرامش مردم است.
فرمانده انتظامی استان کرمان با تقدیر از همکاری دستگاه‌های مختلف به ویژه استانداری کرمان با نیروی انتظامی عنوان کرد: در آینده نزدیک رزمایش‌هایی در شمال، جنوب و شرق استان کرمان برگزار می‌شود.
چناریان بیان داشت: نیروی انتظامی با رویکرد جدید و استفاده از برنامه‌های جدید مشارکتی در عرصه‌های گوناگون شرایط تعامل و ارتباط را با اقشار مختلف جامعه به شیوه‌های مختلف ایجاد کرده است.
وی گفت: رویکرد نیروی انتظامی در برنامه‌های مختلف بر مبنای مشارکت با مردم و استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات آنهاست زیرا با این شیوه می‌توان بهتر و سریع‌تر به اهداف و برنامه‌های مورد نظر دست یافت.
فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به تغییرات گسترده‌ای که در تمام لایه‌ها و شرایط اجتماعی ایجاد شده است، افزود: در حال حاضر ایجاد فضای امن و آرام نخستین دغدغه مردم قبل از هر نوع تقاضا و خواسته است.
وی بیان کرد: آرامش در جامعه زمینه‌ساز رشد و تعالی در حوزه‌های مختلف است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول