اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی کرمان:

کاهش 35 درصدی جرایم خشن در کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: جرایم خشن در استان کرمان کاهش 35 درصدی دارد.

کاهش 35 درصدی جرایم خشن در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار حسین چناریان در دیدار با استاندار کرمان با اشاره به آمادگی و اقتدار نیروی انتظامی استان در انجام امور و همراهی و همگامی با مدیریت استان اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و حمایت مدیریت عالی استان جرایم خشن در استان 35 درصد کاهش یافته است.
وی افزود: تلفات رانندگی در پنج ماهه اول سال جاری 30 درصد کاهش یافته، همچنین با هوشیاری مأموران نیروی انتظامی کشف مواد مخدر نیز 14 درصد افزایش داشته است.
وی وضعیت امنیتی استان کرمان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: یگان‌های مختلف این نیرو در استان توسعه یافته است.
استاندار کرمان نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب به ویژه رجایی و باهنر اظهار داشت: تاکنون حوادث عظیمی در کشور ما رخ داده است که هر کدام از آن‌ها میتوانست، دولتی را ساقط کند.
اسماعیل نجار بیان کرد: رهبری حضرت امام (ره) و حضور مردم، در سایه الطاف الهی انقلاب را بیمه کرد و با رهبری خلف صالح امام (ره) مقام عظمای ولایت پاینده و پرطراوت پیش میروند. 
استاندار کرمان نیز در دیدار فرمانده انتظامی و فرماندهان رده‌های مختلف نیروی انتظامی استان از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان در برقراری نظم و امنیت استان و اجرای امور محوله قدردانی کرد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول