اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد مسکن خبر داد:

پرداخت 15 میلیون ریال به منازل آسیب‌دیده از زلزله بردسیر

خبرگزاری فارس: معاون بهسازی و نوسازی منازل روستایی بنیاد مسکن گفت: مبلغ 15میلیون ریال اعتبار بلاعوض مسکن روستایی به منازل آسیب‌دیده از زلزله در شهرستان بردسیر پرداخت می‌شود.

پرداخت 15 میلیون ریال به منازل آسیب‌دیده از زلزله بردسیر
 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر عزیزالله مهدیان شامگاه شنبه در پایان بازدید از مناطق آسیب‌دیده زلزله نهم مرداد 89 در بردسیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: به زودی مبلغ 15 میلیارد ریال اعتبار بلاعوض مسکن روستایی در روستاهای خسارت دیده که تاکنون پرداخت نشده است، پرداخت می‌شود.
وی روند ساخت و ساز در روستاهای خسارت دیده را مثبت و صعودی اعلام کرد و افزود: در لابه‌لای منازل بازسازی شده هنوز منازلی وجود دارند که ناامن هستند و از مردم منطقه خواست تا از فرصت پیش آمده استفاده کنند و برای بازسازی واحدهای مسکونی خود اقدام کنند.
معاون بهسازی و بازسازی منازل روستایی بنیاد مسکن کشور همچنین در بازدید از بخش لاله‌زار بردسیر به خبرنگار فارس گفت: با توجه به ظرفیت گردشگری خوب این منطقه، مردم می‌توانند با استفاده از تسهیلات مسکن روستایی در این بخش منازل خود را بهسازی و یا ویلاهایی را برای اسکان گردشگران احداث کنند و از این طریق به اقتصاد منطقه خود کمک کنند.
مهدیان همچنین از کمک به شهرداری‌هایی که در بحث بازسازی بعد از زلزله سال گذشته اقدام به صدور پروانه رایگان برای مردم کرده‌اند، خبر داد.
غلامعلی موحدی‌نیا فرماندار بردسیر پس از این بازدید به خبرنگار فارس گفت: در سال 89 و 90 تاکنون بیش از 2 هزار و 455 واحد مسکونی روستایی در شهرستان بردسیر احداث شده است و 2 هزار و 400 متقاضی نیز در حال دریافت اقساط  تسهیلات خود هستند.
فرماندار بردسیر همچنین خواستار اعتباری به منظور تبدیل باغ‌های منطقه گلزار بردسیر به خانه باغ‌های روستایی برای جذب گردشگران شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول