اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال/

راه‌آهن در ایستگاه اهواز متوقف شد

خبرگزاری فارس: شاگردان علی دایی در دیدار با فولاد خوزستان بار دیگر به تساوی رضایت داد.

راه‌آهن در ایستگاه اهواز متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، تیم راه‌آهن شهرری در راستای هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال در برابر تیم فولاد خوزستان قرار گرفت و در پایان به تساوی رضایت داد.
شاگردان علی دایی از ساعت 15:15 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز رو در روی تیم فولاد خوزستان قرار گرفت.
قضاوت این بازی که در مقابل دیدگان 2 هزار تماشاگر برگزار می‌شد به‌عهده سعید مظفری‌زاده بود و حسین خانبان، تورج عیوض محمدی و امیر حسین فتاحی وی را در این بازی کمک می‌کردند.
دو تیم در پایان این رقابت به تساوی رضایت داده و امتیازات را با هم تقسیم کردند.
همچنین در این بازی که با نظارت حیدر شکور برگزار می‌شد، آرش افشین و سروش رفیعی بازیکنان تیم فولاد خوزستان از داور کارت زرد دریافت کردند.
این تساوی یازدهمین تساوی تیم راه‌آهن شهرری در 15 دیدار برگزار شده از لیگ برتر فوتبال بود.باشگاه فوتبال راه‌آهن، یک باشگاه فوتبال ایرانی است که در تهران بنیانگذاری شده‌است. راه‌آهن در روز ۲۰ مرداد ۱۳۸۷ به شهر ری واگذار شد.
باشگاه راه‌آهن ۱۹ خرداد ۱۳۹۰ در فرابورس ایران به فروش‌ گذاشته شد و با قیمت ۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال توسط محمدی فر به نمایندگی از مالکین یک گروه موادغذایی و پنج شرکت خصوصی در قالب پنج سهام‌دار خریداری شد.
باشگاه ورزشی راه‌آهن که در سال ۱۳۱۶ تاسیس شده یک باشگاه بسیار قدیمی در ایران است. و اما تیم فوتبال این باشگاه بعد از تیم های فوتبال برق شیراز و استقلال تهران تاسیس شد و از تیم های قدیمی ایران محسوب میشود.
اولین مدیر باشگاه راه‌آهن، مرحوم «حسین صدقیانی» بوده، راه‌آهن همواره مهد بازیکن‌سازی فوتبال تهران بوده و بسیاری از بازیکنان تیم ملی در راه‌آهن رشد و پرورش یافته‌اند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول