اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم استقلال تهران:

مدیون فوتبال تبریز هستم/ کرار خواستار فسخ قراردادش با استقلال است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم استقلال تهران با بیان اینکه من در فوتبال تبریز احیا شدم و خود را مدیون فوتبال این شهر می‌دانم، گفت: کرار خواستار فسخ قراردادش با استقلال است.

مدیون فوتبال تبریز هستم/ کرار خواستار فسخ قراردادش با استقلال است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پرویز مظلومی در  کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل شهرداری تبریز اظهار کرد: من در اواسط دهه 50 با مسئولان باشگاه تاج سابق(استقلال) به مشکل برخوردم و به تیم تراکتورسازی پیوستم و دراین تیم هم آقای گل ایران شده و هم به تیم ملی ایران دعوت شدم و در واقع احیا خود را مدیون فوتبال تبریز می‌دانم.
 
برای حفظ صدرنشینی استقلال مصمم هستیم
مظلومی در مورد بازی تیمش مقابل  شهرداری تبریز افزود: بازی‌های لیگ  برتر حساسیت خود را داشته و باید اشاره کنم که بازی در تبریز برای هر تیمی مشکل است، اما از لحاظ  روحی روانی روی بچه‌های تیم کار کرده و برای  پیروزی بر تیم شهرداری به تبریز آمده‌ایم.
وی افزود: تیم استقلال در حال حاضر با اختلاف در صدر جدول قرار دارد و برای حفظ این فاصله مصمم بوده و نیاز داریم که در مصاف با تیم شهرداری به سه امتیاز بازی دست یابیم.
مظلومی در مورد تیم شهرداری تبریز نیز گفت: این تیم از بازیکنان جوان و دونده‌ای تشکیل شده و تیم خوبی است، اما سعی ما بر این بوده که تاکتیک خود را بر این تیم دیکته کرده و با کسب پیروزی هواداران خود را شاد کنیم.
وی افزود: در روند بازی‌های تیم شهرداری نوسان زیادی دیده می‌شود، اما نباید فراموش کرد که این تیم هفته گذشته یک پیروزی شیرین در آبادان مقابل نفت را کسب کرد.
 
بازیکنان سرمایه هر باشگاه هستند
سرمربی تیم استقلال با اشاره به بازیکنان محروم و مصدوم تیمش تصریح کرد: مجتبی جباری و جاسم کرار از طرف کمیته انضباطی باشگاه استقلال محروم بوده و خسرو حیدری را نیز به دلیل مصدومیت در بازی مقابل شهرداری نخواهیم داشت.
وی بازیکنان هر تیم را سرمایه آن باشگاه ذکر و تصریح کرد:  مربی هر چقدر هم اختیارات تام داشته باشد حق اخراج بازیکنی را ندارد، چون باشگاه روی این بازیکن سرمایه‌گذاری کرده است.
مظلومی در مورد بخشش جباری گفت: من به تقاضای بازیکنان تیم از حق خود گذشتم.
 
جاسم کرار شاید استقلال ـ شاید امارات
بازیکن قدیمی تیم تراکتورسازی تبریز در مورد جاسم کرار گفت: هنوز کمیته انضباطی باشگاه در مورد وی تصمیم‌گیری نکرده و  این بازیکن تا اطلاع ثانویی از حضور در تیم استقلال محروم است، اما باید یادآوری کرد که کرار بازیکن بزرگی است و وی در غربت بازی می‌کند و باید با وی منصفانه برخورد شود و رای عادلانه‌ای برای کرار صادر کرد.
وی در مورد خبر انتقال کرار به  تراکتورسازی گفت: در مورد کرار هیچ تصمیمی گرفته نشده است، اما  خود وی خواستار فسخ قراردادش با استقلال شده و احتمال دارد وی را حفظ  کنیم و شاید به باشگاهی در امارات که خواهانش است واگذار کنیم.
سرمربی تیم استقلال تهران مهم‌ترین رقبای تیمش برای قهرمانی را  سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز ذکر کرد و با وضعیت موجود پرسپولیس، این تیم را رقیب استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر یازدهم ندانست.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول