اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم گهر درود :

کسب پیروزی در لیگ دسته اول فوتبال کار آسانی نیست

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم گهر درود گفت: برخی فکر می‌کنند پیروزی در هر بازی در لیگ دسته اول فوتبال کشور آسان است در حالی که این کار بسیار سخت‌تر از لیگ برتر است.

کسب پیروزی در لیگ دسته اول فوتبال کار آسانی نیست
داود مهابادی عصر امروز و پس از دیدار تیم‌های شهرداری یاسوج و گهر درود در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که همه بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور سخت بوده و نتیجه گرفتن در آن آسان نیست، اظهار کرد: برخی فکر می‌کنند که بازی کردن در این رده از لیگ و کسب پیروزی آسان است، در حالی که به واسطه حساسیت بازی‌ها این کار بسیار مشکل‌تر از لیگ برتر فوتبال کشور است.
این مربی شاغل در لیگ دسته اول فوتبال کشور با انتقاد از داوری این بازی به دلیل اشتباه در نادیده گرفتن دو ضربه پنالتی برای این تیم، عنوان کرد: این‌ها فقط به اشتباهات داوری بر‌می‌گردد و به جز این داوران ما هرگز شرافت خود را زیر پا نمی‌گذارند، هر چند که در طول سه هفته از لیگ آزادگان تاکنون سه ضربه پنالتی برای تیم ما نادیده گرفته شده است.
وی که سابقه مربیگری در لیگ برتر فوتبال کشور را نیز دارد، بیان کرد: کار در لیگ دسته یک با بازی کردن در زمین‌هایی مانند چمن تختی یاسوج و امثال آن در سایر نقاط کشور سخت و دشوار است.
وی از تیم فوتبال شهرداری یاسوج و مربی آن به عنوان یکی از بهترین تیم‌های لیگ دسته یک و یکی از مربیان بادانش فوتبال کشور یاد کرد و افزود: تیم شهرداری بازی خوبی در مقابل ما انجام داد ولی به هر دلیل ما امروز تیم برتر میدان بودیم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول