اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم:

مونوریل منتظر یک تصمیم قاطعانه است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم اجرای پروژه مونوریل قم در مقابل حرم حضرت معصومه(س)را نیازمند یک تصمیم آگاهانه و قاطعانه دانست.

مونوریل منتظر یک تصمیم قاطعانه است
حسن بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، پیگیری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره شهر مقدس قم را مهم‌ترین خواسته شورای شهر از شهردار جدید دانست و گفت: اصلاح ساختار فرایندهای کاری در شهرداری به منظور تحقق رضایتمندی ارباب رجوع یکی دیگر از خواسته‌های شورای اسلامی شهر از شهردار جدید است.
وی در ارتباط با افزایش رضایتمندی ارباب رجوع از فعالیت‌های شهرداری افزود: مراجعه و پاسخگویی به مردم در شهرداری باید به گونه‌ای باشد که افراد در پایان فرایندهای کاری خود در شهرداری، با رضایتمندی از عملکرد شهرداری از این مکان خارج شده و برای ارباب رجوع هیچگونه مشکلی خلاف قانون تولید نشده باشد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم افزایش سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی و تسهیل سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف شهر مقدس قم را از دیگر خواسته‌های شورای اسلامی شهر از شهردار جدید و سیستم مدیریتی جدید دانست.
وی با اشاره به استفاده از تسهیلات و فروش اوراق مشارکت برای اجرای برخی پروژه‌های عمرانی شهر مقدس قم اظهار داشت: با وجود ایجاد برخی مشکلات مالی، برای استفاده از اوراق مشارکت به جمع‌بندی کاملی نرسیده‌ایم اما برخی پروژه‌ها از جمله پروژه پیامبر اعظم(ص) و پروژه مترو قم، برای فروش اوراق مشارکت مجوز اخذ کرده‌اند.
بختیاری در ادامه از پروژه میدان 72 تن سخن گفت و اعلام کرد: اداره کل راه و ترابری استان با استفاده از اعتبارات استانی، مجری این طرح و پروژه عظیم است که در اجرای این طرح به مشکلی برخورد کرد و آن مشکل درختان موجود در این میدان بود.
 
*کاشت 3 نهال به جای هر درخت قطع شده
وی در ادامه افزود: کمیسیون بند 14 مسئول تصمیم‌گیری در مورد درختان این منطقه از شهر شد و در بازدید از مسیر پروژه، راه دیگری جز قطع درختان کهن‌سال و انتقال درختان جوان پیدا نشد و در این راستا کمیسیون 14 شهرداری مجوز قطع 50 درخت موجود در مسیر را به شرط کاشت سه نهال به جای هر درخت، به اداره کل راه و ترابری استان داد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر مقدس قم با بیان اینکه در قطع درختان این منطقه افراط شده است، اظهار داشت: 50 درخت در این طرح باید قطع می‌شد اما بنابر اطلاعات به دست آمده تعداد درختان قطع شده بسیار بیشتر از این میزان است که با بازرسی کمیسیون 14 از محل اجرای پروژه، این موضوع مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با متخلفین برخورد لازم خواهد شد.
وی در ادامه از منوریل قم و قرار گرفتن آن در مسیر حرم حضرت معصومه(س) گفت و اعلام کرد: تاکنون تصمیم قاطعی در زمینه چگونگی عملکرد در این پروژه مشخص نشده است و دیدگاه‌های مختلفی در نوع حل این مشکل وجود دارد.
بختیاری با بیان اینکه مشاوران عمرانی شهرداری قم، طرح‌های ممکن برای عبور منوریل از مقابل حرم را به شهرداری تحویل می‌دهند تا تصمیم مناسب و درست در این زمینه گرفته شود، گفت: ادامه این پروژه نیازمند یک تصمیم آگاهانه و قاطعانه است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول