اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اوج‏ عزاداری‏های محرم؛

135 مبلغ به دامغان اعزام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از اعزام 135 مبلغ به مناسبت محرم به نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

135 مبلغ به دامغان اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مصطفی تقوی ظهر امروز در حاشیه اعزام این مبلغان در گفت‏وگو با خبرنگاران افزود: این مبلغان با هدف تبیین قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا، به مساجد شهری و روستایی این شهرستان اعزام شدند.
وی اضافه کرد: بیان احکام شرعی، معارف اسلامی، سخنرانی در راستای مناقب و مظلومیت اهل بیت (ع) و اقامه نماز جماعت از دیگر وظایف مبلغان اعزامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان با بیان اینکه از این تعداد 40 نفر مبلغه هستند، اظهار داشت: مبلغان اعزامی تا پایان دهه اول محرم در مناطق اعزامی خود حضور خواهند داشت.
تقوی اضافه کرد: ضروری است از وجود مبلغان در هیئت‏های مذهبی بهره گرفته شود و مبلغان در مجالس وعظ نیز سعی کنند احادیث ائمه اطهار (ع) را به مخاطبان انتقال دهند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان تصریح کرد: هیئت‏های مذهبی باید در ایام محرم با محوریت مساجد فعالیت مذهبی خود را داشته باشند تا در ارتقای معنویت دینی تاثیرگذار باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول