اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال شوشتر:

از تیم کشت و صنعت شوشتر هیچ نامی نمانده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال شوشتر گفت: روزی تیم کشت و صنعت شوشتر در دسته یک کشور توپ می‌زد ولی در حال حاضر زیر گروه استانی نیز نیست و این خود جای تاسف دارد.

از تیم کشت و صنعت شوشتر هیچ نامی نمانده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر حسین نبی‌زاده ظهر امروز در جلسه مشترک شورای ورزش شهرستان شوشتر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان اظهار داشت: روزی تیم فوتبال کشت و صنعت شوشتر در دسته یک کشور فوتبال بازی می‌کرد ولی در شرایط کنونی این تیم دیگر وجود خارجی ندارد و به این دلیل همیشه فوتبال دوستان شوشتری آه می‌کشند.
وی با اشاره به اینکه شرایط تیم کشت و صنعت کارون در سه سال گذشته به این وضع در آمده است گفت: در سه سال گذشته شرایط تیم کشت و صنعت شوشتر به این جا رسیده است و به نحوی که وضعیت برای این شهرستان روز به روز در حال وخیم شدن است.
نبی‌زاده با تاکید بر اینکه در سال‌جاری وضعیت فوتبال در شوشتر بسیار بهبود یافته است، خاطرنشان کرد: شرایط بسیار خوب شده است به نحوی که هیچ تیمی به دلیل نداشتن اعتبار از مسابقات باز نمانده است و این خود موفقیتی برای مطرح شدن فوتبال شوشتر است.
رئیس هیئت فوتبال شوشتر با اشاره به اینکه مدیریت جدید در شوشتر بسیار دلسوزانه عمل می‌کند، تاکید کرد: سرپرست اداره تربیت‌بدنی شهرستان شوشتر بسیار فعالانه عمل می‌کند و به این دلیل ورزشکاران شوشتری در خواست دارند که حکم سرپرستی این مدیر توانا به حکم مدیریت تبدیل وضعیت شود.
وی با تجلیل از نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نماینده شوشتر در مجلس شورای اسلامی بارها برای رفع مشکل تیم فوتبال کشت و صنعت شوشتر به سازمان تربیت‌بدنی مراجعه کرد ولی در این باره هیچ گشایشی نشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول