اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

خلخال تنها شهر بدون چراغ راهنمایی سه زمانه است

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت: خلخال تنها شهر بدون چراغ راهنمایی سه زمانه است که با وجود هشدارهای فراوان هیچ اقدامی در راستای تنظیم چراغ راهنمایی در آن انجام نشده است.

خلخال تنها شهر بدون چراغ راهنمایی سه زمانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان خلخال اظهار داشت: اعضای شرکت‌کننده در شورای ترافیک خلخال نباید بی‌هدف به این جلسات بیایند بلکه هدف ما از تشکیل این جلسات حل مشکلات است.
وی با انتقاد از اینکه ساماندهی چراغ‌های راهنمایی چهارراه‌ها بارها در جلسه شورای ترافیک شهرستان خلخال مطرح شده، افزود: با وجود در میان گذاشتن این مشکل با شهرداری خلخال هیچ اقدامی در این زمینه اجرایی نشده که این موضوع تاسف‌انگیز است.
این مسئول با تاکید بر الزام به اجرای مصوبات شورای ترافیک شهرستان خلخال ابراز داشت: ضعف عملکرد شهرداری خلخال در این حوزه مشهود است و اجرا نشدن بندهای مصوبات این شورا دامن شهرداری خلخال را می‌گیرد.
فرماندار خلخال با بیان اینکه مصوبات شورای ترافیک خلخال همگی در راستای تسهیل عبور و مرور و تامین آسایش شهروندان است، افزود: حذف نقاط حادثه‌خیز شهر از جمله میادین انتظام و شباهنگ، خط‌کشی معابر شهری، نصب سرعت‌گیر در محل‌های عبور دانش‌آموزان، نصب تابلوهای هشدار دهنده در سطح شهر و... از جمله مصوبات شورای ترافیک شهرستان خلخال است که شهرداری هیچ ارج به آنها نمی‌نهد.
عبداللهی با بیان اینکه طی چندین جلسه گذشته هیچ یک از این مصوبات اجرایی نشده است، خاطرنشان کرد: جلسات در این باره برگزار شده و مصوبات بر روی هم تلنبار شده است اما متاسفانه هیچ یک از این مصوبات عملی نشده که در صورت ادامه این روند فرمانداری خلخال با دستگاه‌های اجرایی خاطی برابر مقررات برخورد قاطع خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار خلخال همچنین یادآور شد: با آغاز فصل بارندگی و آغاز نزولات جوی، لیز بودن خیابان‌ها را شاهدیم که شهرداری باید با ساماندهی محل عبور و مرور شهروندان طوری اقدام کند که هیچ نارضایتی را شاهد نباشیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول