اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی

نباید برای تغییر در فدراسیون عجله کنیم

شرعی: از همه خواسته‌ام برای کمک به اسکیت با ما همراه شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فدراسیون اسکیت گفت: من به گذشته کاری ندارم و از همه افراد خواسته‌ام اگر می‌توانند به توسعه اسکیت کمک کنند با ما همراه شوند.

شرعی: از همه خواسته‌ام برای کمک به اسکیت با ما همراه شوند
حلیم بردی شرعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبری فارس «توانا»، درباره برنامه‌اش مبنی بر تغییرات در فدراسیون اسکیت گفت: تغییری در فدراسیون نخواهیم داشت. در نظر داریم تا برنامه‌هایی که در تقویم داشتیم از جمله برگزاری کلاس آموزشی، مسابقات و استعدادیابی را اجرا کنیم.

وی ادامه داد: نباید برای تغییر عجله کنیم، نگرش ما بحث همدلی است و همه باید برای توسعه و موفقیت اسکیت تلاش کنند.

سرپرست فدراسیون اسکیت در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی براینکه آیا فدراسیون از افراد مستعفی در زمان وزیری هم درخواست همکاری داده است یا خیر، اظهار داشت: من به گذشته کاری ندارم که چه اتفاقی افتاده است. همه آنها نیز در گذشته زحمت خود را کشیده‌اند. من از همه دوستان درخواست کرده‌ام برای کمک به اسکیت با ما همراه شوند.

شرعی در پاسخ به سئوال دیگر فارس درباره برنامه فدراسیون برای بازپس‌گیری کرسی‌های آسیا، عنوان کرد: صددرصد در تلاش هستیم تا این امر تحقق یابد. نگاه ما توسعه اسکیت در بعد بین‌المللی است که ایران بتواند جایگاه خود را به دست آورد.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول