به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از اداره کل حمل و نقل و پایانههای استان سمنان، به منظور ارتقای کیفیت ارتباطات رانندگان شاغل در شرکت برق منطقهای سمنان، نخستین دوره ارتباطات در حوزه حمل و نقل اداری در این شرکت برگزار شد.
محمد احمدی، مدرس این دوره در سخنانی ارتباطات انسانی موثر را مسئلهای دانست که هر شخصی با یادگیری آن میتواند در انجام وظایف انسانی و کاری خود از آن استفاده کند و سطح رابطه خود را با دیگران ارتقا دهد.
احمدی تقویت عزت نفس، همدلی و همدردی، بیان احساسات، صریح و صادق بودن و در نظر گرفتن شخصیت افراد را از شیوههای افزایش ارتباط خود با دیگران دانست.
این مدرس ارتباطات افزود: داشتن ارتباط موفق میتواند هم به نفع راننده و هم سرنشین باشد.
وی همچنین مطالبی در خصوص آداب برقراری ارتباط موثر و شیوههای افزایش ارتباط خود با دیگران و آموزش شیوههای برقراری ارتباط موثر کلامی و غیرکلامی ایراد کرد.
انتهای پیام/م30
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد
شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.