اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سال آینده؛

تصفیه‌خانه فاضلاب بیله‌سوار به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تا شش ماه آینده تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بیله‌سوار به بهره‌برداری می‌رسد.

تصفیه‌خانه فاضلاب بیله‌سوار به بهره‌برداری می‌رسد
سید حسین صابری در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های گازرسانی پارس‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت:  انتظار داریم با کمک و همراهی مسئولان امر طرح تصفیه‌خانه فاضلاب در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: بعد از بارندگی‌های اخیر مشکلات عدیده‌ای را در این منطقه و ساحل رودخانه بالهارود شاهد بودیم که بر اثر طغیان رودخانه برخی از مناطق مسکونی حاشیه رودخانه دچار آبگرفتگی و برخی معضلات شد.
این مسئول نحوه دفع زباله و آب‌های سطحی را عمده مشکلات این منطقه برشمرد و گفت: وضعیت رودخانه و نحوه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی اگر به شکل درست مورد بررسی و تدبیر قرار گیرد نه تنها بافت‌های مسکونی حاشیه رودخانه و تصفیه‌خانه دچار آسیب‌ نمی‌شوند بلکه مشکلات عدیده به وجود آمده نیز رفع می‌شود.
استاندار اردبیل بیان داشت: با همت وزارت نیرو و امور آب منطقه‌ای استان مقرر شد ظرف دو ماه آینده عملیات لا‌یروبی رودخانه و حذف مواد زاید در مسیر انتقال آب انجام شود تا جمع‌آوری و اصلاح درستی را در این حوزه شاهد باشیم و در اثر افزایش بارندگی‌ها طغیان رودخانه مشکلی را به وجود نیاورد.
صابری همچنین از پیمانکار پروژه و شرکت مهندسی امور آب خواست حداکثر تا شش ماه آینده تکلیف تصفیه‌خانه را با تکمیل کردن این پروژه معلوم کنند تا گرفتاری‌های بعدی نیز برطرف شود.
استاندار اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود طرح آبرسانی به دشت فتحعلی را یادآور شد و ابراز داشت: بخش عمده‌ای از اراضی زراعی این دشت تا پایان امسال به افراد واجد شرایط واگذار می‌شود.
وی به خدمات متنوع دولت در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: یکی از اصلی‌ترین رسالت و تاکید رئیس جمهور و کارگزاران نظام اسلامی خدمت‌رسانی بی‌منت در مناطق روستایی و محروم است که در این زمینه تلاش می‌شود با تامین اعتبار مناسب توسعه همه جانبه مناطق روستایی در اولویت قرار گیرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تصفیه‌خانه فاضلاب بیله‌سوار بیش از 10 سال است آغاز شده و با کارهای قطره چکانی سال‌هاست که وعده تکمیل آن به مردم این منطقه داده می‌شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول