اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس خبر داد:

تصویب 325 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس گفت: برای توسعه پایدار این شهرستان طرح پایلوت توسعه کشاورزی را با 325 میلیارد تومان اعتبار مصوب کردیم.

تصویب 325 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه مشگین‌شهر
یونس اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به الگوی مناسب توسعه پایدار در مشگین‌شهر اشاره کرد و اظهار داشت: در 3.5 سال گذشته بدون توجه به بودجه‌های استانی و شهرستانی تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم تا از محل اعتبارات ملی و در اختیار وزارتخانه‌ها طرح‌های اساسی را در منطقه اجرایی کنیم.
این نماینده مجلس با اعلام اینکه 20 درصد اعتبارات استانی و شهرستانی و 80 درصد به صورت ملی توزیع می‌شود، خاطرنشان کرد: نماینده و مدیری موفق است که بتواند از محل اعتبارات ملی که در اختیار وزرا و روسای سازمان‌هاست در اجرای طرح‌های مختلف منطقه خود بهره‌گیری کرده و به جذب آن همت کند.
اسدی ادامه داد: برای توسعه پایدار شهرستان مشگین‌شهر طرح پایلوت توسعه کشاورزی را با 325 میلیارد تومان اعتبار مصوب کردیم به طوری که دیگر هیچ کس در هیچ دوره تاریخی قادر نیست در این طرح خلل و خدشه‌ای وارد کند چرا که این طرح تصویب و در کمیسیون ماده 32 تایید شده است.
نماینده مردم مشگین‌شهر در ادامه سخنان خود از جذب اعتبارات ملی برای توسعه بخش گردشگری خبر داد و افزود: در گام بعدی محور دوم توسعه شهرستان را مد نظر قرار دادیم به طوری که در بحث گردشگری اگر در گذشته متفرقه کار شده بود، سعی کردیم برای تامین زیرساخت‌های 13 آبگرم خود اعتبار بگیریم.
این نماینده مجلس بیان داشت: از سال‌های گذشته مسیر تردد آب‌های گرم مشگین‌شهر که مورد استقبال گردشگران بوده با مشکلات به ویژه آسفالت نشدن مواجه بوده که ما از طریق اعتبارات ملی سعی می‌کنیم معضلات زیرساختی این بخش را برطرف کنیم.
وی از چهار بانده شدن مسیر آبگرم قینرجه خبر داد و افزود: بر اساس یک ذهنیت غلط گذشتگان، در بخش گردشگری کمترین توجه و سرمایه‌گذاری را شاهد بودیم به طوری که در رایزنی‌های خود با وزرا، روسای سازمان‌ها و مدیران عامل بانک‌ها تلاش کردیم تا تسهیلات بیشتری در اختیار سرمایه‌گذاران این بخش قرار گیرد.
اسدی همچنین از احداث هتل در مناطق گردشگری خبر داد و بیان داشت:‌ هر چند عده‌‌ای با کارشکنی‌ها و بیان توجیه نداشتن توسعه این بخش در این راه سنگ‌اندازی می‌کنند اما معتقدیم مشگین‌شهر با پذیرش سالانه یک میلیون گردشگر می‌تواند صاحب شایسته‌ترین مراکز اقامتی به ویژه هتل و هتل آپارتمان باشد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول