اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد:

دولت رشد صنعت در فیروزآباد را ارزیابی کند

خبرگزاری فارس: فرماندار فیروزآباد گفت: دولت راه‌های پیشرفت صنعت در فیروزآباد را با توجه با موقعیت و استعدادهایی که دارد پیدا کند.

دولت رشد صنعت در فیروزآباد را ارزیابی کند
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی عصر جمعه در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار فارس و معاونان و مدیران کل استان فارس در سالن اجتماعات آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، با معرفی موقعیت جغرافیایی شهرستان فیروزآباد اظهار داشت: این شهرستان در فاصله 90 کیلومتری جنوب مرکز استان فارس و با وسعت 3 هزار و 800 کیلومتر از شمال به شهرستان کوار و شیراز، از شرق به شهرستان جهرم، از غرب به فراشبند و کازرون و از جنوب به جم و عسلویه منتهی می‌شود.
وی افزود: این شهرستان از لحاظ منابع طبیعی و جایگاه اقلیمی یک منطقه کوهستانی است که بالاترین نقطه آن از سطح دریا 3 هزار و 50 متر و پایین‌ترین نقطه 800 متر و دارای سه منطقه گرم، خشک و معتدل و تنوع محصولات کشاورزی است.
بهمنی با اشاره به صنعت این شهرستان ادامه داد: این شهرستان با دارا بودن دو شهرک صنعتی واقع در شهر فیروزآباد و بخش میمند و با توجه به برخورداری از منابع مصرفی برای صنایع که در این شهرستان موجود است در صورت حمایت‌های لازم رشد قابل توجهی را در زمینه صنعت پیدا می‌کند.
فرماندار فیروزآباد عنوان کرد: این شهرستان با وجود ذخایر و منابع خوب موجود در آن و دارا بودن دو سد هایقر و تنگاب و همچنین جاده ترانزیت شیراز ـ فیروزآباد ـ جم عسلویه می‌تواند جذب سرمایه‌گذاری قابل توجهی را داشته باشد.
وی در پایان اذعان داشت: امید است در آینده‌ای نزدیک با کارشناسی‌هایی که از سوی دولت انجام می‌شود، راه‌های پیشرفت صنعت را در این شهرستان با توجه به منابع موجود و موقعیت‌ها و استعدادها پیدا کرد و موجب قدرت و شکوفایی این شهرستان شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول