اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌معاون وزیر راه و شهرسازی:

باید برای تکمیل بیمارستان پاکدشت شبانه‌روزی کار شود‌

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی با سفر به شهرستان پاکدشت از بیمارستان یکصد تختخوابی پاکدشت بازدید کرد.

باید برای تکمیل بیمارستان پاکدشت شبانه‌روزی کار شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان پاکدشت، با حضور در محل احداث بیمارستان 100 تختخوابی شهدای پاکدشت، ضمن بازدید و ارزیابی از مراحل پیشرفت این پروژه، دستورات لازم برای تسریع در اتمام این پروژه را صادر کرد. 
این بازدید با همراهی قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت و فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و مسئولان برخی ادارات صورت گرفت.
 
ساخت بیمارستان پاکدشت یکی از آرزوهای دیرینه مردم است
فرماندار شهرستان پاکدشت در این بازدید طی سخنانی گفت: ساخت این بیمارستان یکی از آرزوهای دیرینه مردم شهرستان پاکدشت به شمار می‌رود که با نگاه عدالت محورانه دولت مصوب و اجرایی شده است.
قربانعلی مقبلی توجه به توسعه زیرساخت‌های سلامت را مهم خواند و تصریح کرد: دولت بیشترین توجه را به ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه داشته است.
وی در ادامه با اشاره به همکاری تمام دستگاه‌های دولتی در این ارتباط افزود: فرمانداری و ادارات شهرستان آماده همه نوع همکاری برای تسریع و تکمیل بیمارستان شهدای پاکدشت است.

بیمارستان شهدای پاکدشت به زائران امام رضا (ع) خدمت‌رسانی می‌کند
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه شهرستان پاکدشت در مسیر تردد زائران حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) قرار دارد گفت: بیمارستان شهدای پاکدشت علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم خود شهرستان به مردم شهرستان‌های اطراف و زائران امام رضا (ع) نیز خدمات درمانی ارائه می‌دهد و از این رو می‌طلبد که با تخصیص اعتبار مناسب، این پروژه در زمان کوتاه‌تری مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

باید برای تکمیل بیمارستان پاکدشت شبانه‌روزی کار شود/کلنگ بیمارستان زعیم در دی ماه زده می‌شود
معاون وزیر راه وشهرسازی ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این بیمارستان اظهار داشت: با وجود پیشرفت خوب پروژه، باید میزان عملیات و اقدامات جبرانی در راستای تسریع در ساخت این پروژه صورت بگیرد و برای تکمیل این بیمارستان باید کار شبانه‌روزی در دستور کار پیمانکاران قرار گیرد تا این طرح بزرگ هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.
محمد جعفر علیزاده از تلاش فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی و قربانعلی مقبلی فرماندار شهرستان پاکدشت در پیگیری اجرای این پروژه تجلیل کرد و گفت: مسئولان شهرستان پاکدشت برای اجرایی شدن و ساخت بیمارستان پیگیری‌های زیادی را انجام دادند و امیدواریم با تلاش‌های صورت گرفته و امکانات موجود این پروژه در زمان مناسب به بهره‌برداری برسد.
محمد جعفر علیزاده همچنین از کلنگ زنی بیمارستان زعیم در 11 دی ماه خبر داد و گفت: به لطف خدا در روز میلاد امام موسی کاظم (ع) کلنگ بیمارستان زعیم نیز به زمین زده و عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول