اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سیمان فیروزکوه خبر داد:

طراحی و بررسی ساخت دستگاه اندازه‏گیری بلین آنلاین

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سیمان فیروزکوه از طراحی و بررسی ساخت دستگاه اندازه‏گیری بلین آنلاین خبر داد.

طراحی و بررسی ساخت دستگاه اندازه‏گیری بلین آنلاین
حسین کاظمی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به طرح‏های اجرایی سیمان فیروزکوه اشاره کرد و اظهار داشت: بررسی استفاده از مواد ضایعاتی صنعتی شرکت‏های تولید خودرو نیز در دست مطالعه است.
کاظمی از طراحی و بررسی ساخت دستگاه اندازه‏گیری بلین آنلاین خبر داد و گفت: در این پروژه سعی بر این است که مدل بومی دستگاه اندازه‏گیری میزان نرمی سیمان به صورت آنلاین و برای نخستین بار در ایران ساخته شود.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه افزود: به طوری که تکنولوژی ساخت این دستگاه در انحصار یک شرکت آمریکایی است.
کاظمی درباره ایمنی، محیط زیست و بهداشت نیز گفت: برنامه‏های شرکت تولیدی سیمان فیروزکوه در خصوص مسائل ایمنی، محیط زیست و بهداشت در ایجاد کمربند سبز کارخانه و دریافت لوح مدیریت سبز و ارتقای سطح فرهنگ ایمنی، محیط زیست و بهداشت از طریق آموزش‏های تخصصی و حین کار، اجرای مسابقات، نصب شعارهای ایمنی، محیط زیستی و بهداشتی از طریق پوستر، بنر، دیوارنویسی و ... پیش‏بینی شده است.
وی از حذف یا کاهش و کنترل بیماری‏های ناشی از کار از طریق انجام معاینات دوره‏ای پرسنل، کنترل وضعیت بهداشت عمومی کار، عملکرد پیمانکاران، مبارزه با جوندگان و حشرات، تهیه و توزیع مواد غذایی و ... خبر داد.
مدیرعامل سیمان فیروزکوه اضافه کرد: تشکیل منظم کمیته‏های حفاظت فنی و بهداشت کار، کمیته ضایعات، کمیته انرژی و محیط زیست، کمیته تحقیق حوادثات، شرایط اضطراری و پایش عملکرد اقدامات اصلاحی ناشی از کمیته‏ها نیز در دستور کار است.
کاظمی همچنین کاهش میزان مصرف انرژی از جمله انرژی الکتریکی و حرارتی با اعمال مدیریت و ممیزی انرژی و حذف یا کاهش حوادث ناشی از کار از طریق کنترل ایمنی فنی محیط کار را نیز در این راستا بیان کرد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول