اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه مراغه:

ایران‌های متعدد در خاورمیانه در حال شکل‌گیری است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: در سایه بیداری اسلامی چند ایران اسلامی در کشورهای منطقه در حال شکل‌گیری است.

ایران‌های متعدد در خاورمیانه در حال شکل‌گیری است
به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌اصل ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: نتایج اولیه انتخابات در مصر و تونس نشان داد که آمریکا دیگر جایی در کشورهای منطقه ندارد و تشکیل کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از انقلاب ایران خواست همه مسلمانان است.
وی با بیان اینکه ایران بعد از انقلاب اسلامی به دنیا نشان داده که اگر مسلمانان بخواهند دنیا را اداره می‌کنند، افزود: آمریکا، انگلیس و کشورهای غربی باید ایران اسلامی را به عنوان الگوی حکومتی منطقه بپذیرند.
صادقی‌اصل تصریح کرد: الگوی حکومتی ایران بهترین الگو برای کشورهای منطقه پس از بهار عربی است.
فرماندار ویژه مراغه با اشاره به تهدیدات پوچ دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: مردم ایران هر تهدیدی را با پاسخ کوبنده جواب خواهند داد.
وی افزود: تهدید فرماند‌هان سپاه ایران تهدید همه مردم ایران است و این امر برای مردم ایران سال‌هاست که عادی شده است.
صادقی‌اصل گفت: تا زمانی که تلاش و تفکر بسیجی در ایران اسلامی طنین‌انداز است همه یاوه‌گویی‌های دشمن پوچ و بی‌اثر خواهد بود.
وی افزود: تلاش آمریکا، عربستان و برخی دست‌نشانده‌های حکام این دو کشور در منطقه علیه سوریه تلاش آنها برای شکستن محوریت مقاومت کشورهای منطقه علیه رژیم غاصب صهیونیستی است.
صادقی‌اصل ‌گفت: محور مقاومت در سوریه، لبنان و فلسطین برگرفته از ایمان مردم منطقه است و با گذشت سال‌ها به جای فروکش کردن روز به روز در حال تناور شدن است.
وی، بر هوشیاری و وحدت بیشتر مسلمانان منطقه در مقابل تهدیدات آمریکا تاکید کرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول