اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه قائم:

اقتدار ایران مرهون امام و شهداست

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: اقتدار و بزرگی جمهوری اسلامی ایران مرهون امام خمینی (ره) و شهداست.

اقتدار ایران مرهون امام و شهداست
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان پایگاه‏های مقاومت بسیج حوزه حمزه سیدالشهدا سپاه شاهرود در سخنانی
در جمع بیش از 700 نفر از بسیجیان پایگاه‏های مقاومت این حوزه در مسجد جامع روستای چهارطاق برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج افزود: هرگز نباید از دشمن غافل شد.
وی بیان داشت: نباید از نعمت‏های انقلاب غفلت کرد و باید دشمن‏شناسی که یکی از اهداف تفکر بسیجی است را در خود تقویت کنیم و بصیرت‏افزایی را در جامعه توسعه دهیم.
معاون هماهنگ‏کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه سخنان خود اظهار داشت: هنگامی که با یک اشاره مقام معظم رهبری تمام نقشه‏های استعمارگران نقش برآب می‏شود، این قدرت از تفکر بسیجی متجلی شده که حضرت امام بنیان‏گذار آن بود و این بسیار بزرگ و ارزشمند است.
احمدیان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: کدام سرباز آمریکایی یا ناتو است که در مواقع خطر و دفاع خود را روی مین بیندازد یا برای کشته شدن از هم‏رزمانش پیشی بگیرد؛ این موضوع در هیچ مکتب و تفکری وجود ندارد و تنها تفکر بسیجی نشأت گرفته از اسلام ناب محمدی است که این کارکرد را دارد.
حسین ابوترابی، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود در ابتدای این مراسم در سخنانی با اشاره به نقش بسیج در جامعه امروز گفت: با توجه به اینکه جوانان جامعه هدف دشمنان هستند، بسیج حلقه‏های صالحین را برای نقش بر آب کردن تهدیدات دشمنان ایجاد کرد که با افزایش بینش و اعتقادات بسیجیان سدی محکم در برابر این تهدیدات باشد.
ابوترابی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر مسئولان کشور می‏گویند کشور ما تهدید شود، منافع آمریکا در جهان به خطر می‏افتد؛ این گزافه نیست و این اتفاق خواهد افتاد و دشمنان این را به خوبی می‏دانند که دست از پا خطا نمی‏کنند.
وی در پایان سخنان خود گفت: اگر خطری کشور را تهدید کند، حداقل بیش از 65 هزار بسیجی شاهرودی به دفاع از این انقلاب به پا خواهند خواست و تا آخرین قطره خون خود از اهداف و نظام عالی و الهی کشور خود دفاع خواهند کرد.
در پایان این مراسم از تعدادی از بسیجیان موفق و نمونه پایگاه‏های حوزه حمزه با اهدای هدیه‏ای تجلیل شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول