اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دماوند:

دماوند در طرح بهداشتی بسته‌بندی مرغ موفق بود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند از اجرای موفق طرح بهداشتی و مفید بسته بندی مرغ در شهرستان دماوند خبر داد.

دماوند در طرح بهداشتی بسته‌بندی مرغ موفق بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی علی‏محمدی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این باره، با اشاره به اجرای طرح بسته بندی مرغ در سراسر کشور و در استان تهران اظهار داشت: طرح بسته بندی مرغ در تمامی استان‏های کشور غیر از استان تهران انجام می‏گرفت.
وی با بیان اینکه این طرح در استان تهران نیز از تاریخ 30 مهر ماه سال جاری آغاز شده است، تصریح کرد: این طرح به طور هم‏زمان در ابتدا از شهرستان‏های دماوند، فیروزکوه و شمیرانات به اجرا درآمد که بر اساس زمان‏بندی مشخص به تمام شهرستان‏های استان تهران و در نهایت شهر تهران تسری پیدا خواهد کرد.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به موفقیت‏آمیز بودن اجرای این طرح در مدت یک ماه در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: این مهم به طور مستمر و دقیق توسط مسئولان ذی‏ربط پیگیری شد.
وی بیان داشت: با بازدیدهای مستمر و مراجعات حضوری، مراحل بسته‌بندی از کشتارگاه تا محل عرضه گوشت مرغ کنترل می‏شود و در صورت هرگونه اشکال و نقصی در طرح، مشکل برطرف خواهد شد.
علی‏محمدی ادامه داد: در آخرین بازدیدی که توسط فرماندار شهرستان دماوند از کشتارگاه "زر ران" انجام شد، از مراحل بسته‌بندی مرغ بازدید به عمل آمد که خوشبختانه امروز بسته بندی مرغ با کم‏ترین ایراد و مشکل در دماوند اجرایی می‏شود.
وی با اشاره به فواید این طرح گفت: عرضه مرغ به صورت بسته‌بندی باعث می‏شود تا مرغ به شکلی بهداشتی در اختیار مردم قرار گیرد و با اجرای این طرح آلودگی‏هایی که در عرضه مرغ فله دیده می‏شد، به طور کلی برطرف شده است.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح در افزایش شاخص بهداشتی و پایین آمدن میزان بیماری و آلودگی خاطرنشان کرد: سازمان دامپزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‏های خدمات‏رسان در اجرای هر چه بهتر این طرح فرمانداری دماوند را یاری کردند تا این مهم به شایستگی اجرا شود.
وی با بیان اینکه این طرح با هدف ارتقای سطح بهداشتی این محصول اجرا می‏شود، افزود: تمامی مرغ‏های بسته بندی شده دارای شناسنامه کاملی از نوع محصول، مکان کشتارگاه، شماره تماس، تاریخ مصرف و دیگر موارد است.
علی‏محمدی یکی از ویژگی‏های این طرح را نگهداری بهداشتی و اصولی دانست و بیان داشت: در گذشته مرغ‏های فله‏ای در یخ، هوای آلوده، آفتاب و گرما و حتی داخل آب برای دوام محصول نگهداری می‏شد که همه این‏ها موجب فساد مرغ می‏شود.
معاون برنامه‏ریزی و اداری مالی فرماندار شهرستان دماوند یادآور شد: با اجرای این طرح، محصول به صورت بهداشتی و اصولی و با دمای مناسب یخچال‏های سردخانه محافظت می‏شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول