اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دماوند خبر داد:

استقبال دماوندی‏ها از طرح بسته بندی مرغ

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان دماوند از استقبال اهالی روستاهای بخش مرکزی شهرستان دماوند از اجرای طرح بسته‌بندی مرغ خبر داد.

استقبال دماوندی‏ها از طرح بسته بندی مرغ
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، موسی بهرامی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در دماوند، با اشاره به اهمیت اجرای طرح بسته‌بندی مرغ در شهرستان اظهار داشت: این طرح یکی از طرح‏های مطلوب از نظر بهداشتی و اقتصادی است که در تمامی کشور و هم‏اکنون نیز در شهرستان دماوند اجرا می‏شود.
بخشدار مرکزی شهرستان دماوند با بیان اینکه خوشبختانه اهالی روستاهای بخش مرکزی دماوند از این طرح استقبال کرده‏اند، بیان داشت: یکی از نگرانی‏های مردم در این طرح وجود مقداری آب در داخل بسته‏های مرغ بود که با بازدیدهای صورت گرفته از یکی از کشتارگاه‏های دماوند، مقرر شد تا با دقت بیشتری نسبت به این مهم توجه شود.
بهرامی ادامه داد: این طرح نقش مهمی را در حفظ محصولی چون مرغ و نگهداری بهداشتی و اصولی آن ایفا می‏کند و حتی توانسته است دست دلالان و فرصت‏طلبان را نیز کوتاه کند.
بخشدار مرکزی دماوند با تاکید بر اجرای اقدامات لازم در خصوص فرهنگ‏سازی روستاییان بخش در این طرح نیز گفت: با هماهنگی که بین شوراها و دهیاران صورت گرفته، اقدامات لازم در خصوص فرهنگ سازی این طرح انجام شده که مورد استقبال مردم روستا نیز بوده است.
بهرامی یکی از علت‏های استقبال مردم را شناسنامه‏دار شدن مرغ ذکر کرد و افزود: با بسته بندی مرغ، تمام اطلاعات لازم از جمله مکان کشتارگاه، شماره تماس و ... درج شده است که در صورت هرگونه مشکل می‏توان مسئله را پیگیری کرد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول