اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی:

50 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: 50 هزار واحد مسکن مهر آذربایجان‌شرقی تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.

50 هزار واحد مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز حسین خلیلی‌مرد عصر امروز در جلسه شورای مسکن آذربایجان‌شرقی از تسریع در احداث مسکن مهر آذربایجان‌شرقی خبر داد.
وی با بیان اینکه در زمینه تسهیلات مسکن مهر بیش از 10 هزار میلیارد ریال پرداخت شده است، گفت: 43 درصد مسکن مهر استان در شهر جدید سهند در حال احداث است که این سهم در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان متفاوت است.
وی ادامه داد: از سال 86 تاکنون بیش از 25 هزار واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده که بیشترین  تعداد مسکن مهر در مدت یک سال گذشته افتتاح شده است.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در زمینه مسکن مهر 83 هزار واحد مسکن مهر آغاز شده که در شهرهای مختلف استان پراکنده هستند.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: 10 باب مسجد در شهرهای زیر 25 هزار نفر مسکن مهر آذربایجان‌شرقی در حال احداث است.
خلیلی‌مرد بیان کرد: 18 مدرسه و یک درمانگاه نیز در این شهرها در حال احداث است.
خلیلی‌مرد در ادامه با اشاره به احیای بافت فرسوده شهری در تبریز و شهرهای دیگر گفت: بخشی از پروژه‌های مسکن‌سازی در زمینه احیای بافت فرسوده و نیز پرداخت تسهیلات به واحدهای شخصی‌ساز متمرکز شده است.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی آذربایجان‌شرقی گفت: 50 هزار واحد مسکن مهر آذربایجان‌شرقی تا پایان سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.
وی ادامه داد: شهریور سال 92 نیز اتمام ساخت مسکن مهر در آذربایجان‌شرقی است و تمام 83 هزار واحد مسکن مهر به اتمام خواهد رسید که در این زمینه برنامه‌ریزی خوبی وجود دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول