اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کاشان:

بازار کاشان برای برپایی سوگواری‌ها ایمن نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: بازار کاشان به دلیل عرض کم برای حضور دستجات عزاداری ایمن نیست.

بازار کاشان برای برپایی سوگواری‌ها ایمن نیست
محمد مسعود چایچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: ازدحام بیش از ظرفیت هیئت عزاداری در بازار این شهرستان، فرسودگی بافت و عدم ورودی و خروجی‌های مناسب برای دسترسی به بازار در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای امداد رسانی را با سختی روبرو می‌کند.
وی از استقرار اکیپ‌های موتوری امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در نقاط مختلف بازار خبر داد و افزود: سازمان آتش‌نشانی برای از دست ندادن زمان رسیدن به محل حادثه در بازار، یک اکیپ امداد و نجات خود را در بازار میانه چال مستقر کرده‌است. 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در ادامه بر ضرورت تأمین ایمنی مراسم‌های عزاداری در این شهرستان تأکید و خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تدابیر لازم برای ایمنی هر چه مطلوب‌تر مراسم‌های عزاداری را در برنامه فعالیت‌های خود دارد.
چایچی با اشاره به آماده‌باش کامل نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی افزود: نیروهای عملیاتی سازمان آتش‌نشانی ضمن بازدید و کنترل محل‌های عزاداری تمام موارد احتمالی غیرایمن را شناسائی و به متولیان هیئت عزاداری برای رفع موارد خطرآفرین هشدار داده شده و برنامه آموزش ایمنی برای عوامل این مکان‌ها پیگیری و اجرا می‌شود.
به گفته وی، سال‌های گذشته نیز بسیاری از هیئت‌ها و تکایای عزاداری با تجهیز به وسایل و ادوات اطفای حریق و فراگیری آموزش‌های ایمنی اقدامات مؤثری را در راستای پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح ترتیب داده‌اند.
وی از متولیان هیئت‌ها و عزاداران در ایام محرم خواست به موضوع مهم ایمنی مکان‌های عزاداری و مراسم‌های مذهبی توجه ویژه کرده و ضوابط ایمنی مورد تأیید کارشناسان این سازمان را به طور کامل رعایت کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول