اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیلگر مسائل سیاسی:

بسیج، امام جماعت و هیئت امنا اضلاع هرم محله هستند

خبرگزاری فارس: یک تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی اعتقاد دارد: بسیج، امام جماعت و هیئت امنای مساجد از اضلاع هرم اجتماعی محله هستند.

بسیج، امام جماعت و هیئت امنا اضلاع هرم محله هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباسعلی کاظمی عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج شاهرود که با حضور بیش از 250 نفر در محل مسجد المهدی شهرک امام شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: امام جماعت در این هرم در راس قرار دارد و هیئت امنا و پایگاه دو ضلع دیگر این هرم به هم پیوسته هستند و باید از این ظرفیت به خوبی استفاده شود.
وی در ادامه گفت: تمام مجموعه محل و مسجد و اعضای پایگاه در داخل این هرم قرار گرفته و کار هدایت این اجتماع به عهده روحانیت متدین است و اگر این قشر وظایف خود را به درستی انجام دهند، محلی شاداب، با بصیرت و مومن تشکیل می‏شود.
کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود امام جماعت مساجد را به پدران خانواده تشبیه کرد و گفت: امام جماعات مساجد باید نسبت به جوانان و نوجوانان نقش پدر را ایفا و آنان را در جامعه همراهی و در مقابل تهاجم بیگانگان محافظت کنند.
این تحلیلگر مسائل سیاسی و اجتماعی افزود: بسیج هم با اجرای نظام صالحین و هیئت‏‏های امر به معروف در تلاش در جهت بصیرت‏افزایی و ایجاد جامعه سالم و مصون از شبیخون دشمنان است.
در ابتدای این مراسم، حجت‏الاسلام حسن نظری امام جماعت مسجد المهدی شاهرود به نمایندگی از ائمه جماعات مساجد در سخنانی با تاکید بر همکاری و تعامل بسیج و مسجد گفت: همانطور که امام راحل فرمودند مسجد سنگر است؛ باید این سنگر همیشه پر و آماده دفاع از انقلاب و اسلام باشد و پایگاه بسیج این نقش را به خوبی ایفا می‏کند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به بحث اخلاق گفت: باید با اخلاق‏ترین افراد جامعه بسیجیان باشند؛ چرا که الگوی افراد دیگر جامعه ما هستند و باید بعد اخلاق و معنویت را در خود قوی کنند.
همچنین حجت‏الله بابامحمدی، فرمانده پایگاه عاشورا به نمایندگی از فرماندهان پایگاه‏ها در سخنانی با اشاره به محبوبیت بسیج در بین جوانان و نوجوانان گفت: اکنون بیشترین قشر بسیج را جوانان و نوجوانان مومن و متعهد جامعه تشکیل می‏دهند و باید تلاش کنیم تا این قشر آسیب‏پذیر را در بسیج تقویت کرده و برای فردای جامعه آماده کنیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول