اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین خبر داد:

دستگیری 81 خرده‌ فروش مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: 81 نفر خرده فروش انواع مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

دستگیری 81 خرده‌ فروش مواد مخدر در قزوین
رضا محتشمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران انتظامی شهر ضیاءآباد طرح جمع‌آوری خرده فروشان را به اجرا درآوردند و از فردی 40 ساله یک گرم تریاک و یک گرم سوخته تریاک کشف و ضبط کردند.
وی ادامه داد: مأموران مواد مخدر آبیک طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر را در دو نوبت به اجرا درآوردند که 45 نفر را دستگیر کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین افزود: در این اقدام 17 گرم تریاک، 81 گرم حشیش، 22 گرم سوخته تریاک، 12 گرم شیشه و دو گرم هروئین کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر آبیک در طرح جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر 20 نفر را دستگیر و 9.5 گرم شیشه، 26 گرم تریاک، دو گرم کراک و نیم گرم هروئین کشف و ضبط کردند.
محتشمی خاطرنشان کرد: مأموران پاسگاه کوهین در طرح جمع‌آوری خرده فروشان یک نفر را دستگیر و 21 گرم تریاک کشف و ضبط  کردند همچنین مأموران پاسگاه کوهگیر به فردی مشکوک و 1.5 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی تصریح کرد: مأموران پاسگاه رجایی دشت حین گشت‌زنی فردی را دستگیر و در بازرسی بدنی دو گرم تریاک کشف و ضبط کردند همچنین مأموران معلم‌ کلایه به فردی 27 ساله مشکوک و شش گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: مأموران مبارزه با مواد مخدر قزوین از فروش مواد مخدر توسط فردی در منطقه راه آهن آگاه شدند که در ابتدا وی را شناسایی و با وجود فرار متهم وی را دستگیر و در بازرسی بدنی 47 گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
وی تأکید کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تاکستان در طرح جمع‌آوری خرده فروشان هفت مرد و دو زن را دستگیر و 14 گرم تریاک، 10 گرم هروئین و 10 گرم سوخته تریاک کشف و ضبط که در این رابطه یک دستگاه پراید را نیز توقیف کردند.
محتشمی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از تهیه مواد مخدر و فروش آن توسط فردی در استان مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی توضیح داد: مأموران پس از بررسی و اطمینان از صحت خبر متهم را شناسایی و زیر نظر گرفته که در یک اقدام پلیسی وی را به همراه همسر و فرزندش که در پوشش خانواده با یک دستگاه سواری پراید در شهرستان البرز اقدام به حمل مواد می‌کرد، دستگیر کردند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین یادآور شد: در بازرسی از این خودرو مقدار 350 گرم ماده مخدر کراک کشف و ضبط شد.                
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول