اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی:

اقدام دانشجویان نماد خشم ملت ایران از استعمار پیر بود

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی گفت: اقدام دیروز دانشجویان نماد خشم ملت ایران از سیاست‌های ضد ایرانی استعمار پیر بود.

اقدام دانشجویان نماد خشم ملت ایران از استعمار پیر بود
میکائیل جمالپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به کارنامه استعماری کشور انگلستان در برخورد با کشورهای دیگر از جمله کشورمان در دهه‌های گذشته و به ویژه قبل از انقلاب اسلامی، از دوران حکومت قاجاریه تا انقلاب اسلامی و تداوم هر از چندگاه آن در دوران حکومت اسلامی به نظر می‌‌آید که اقدامات اخیر دانشجویان دانشگاه‌های تهران حداقل اقدام لازم بود تا صدای ملت ایران را در مخالفت با سیاست‌های ضدایرانی انگلستان اعلام کند.
وی افزود: مثل اینکه انگلستان ایران امروز را با ایران قبل از انقلاب اشتباه گرفته و مثل اینکه کشور انگلستان هنوز انقلاب اسلامی را باور نکرده و یا نمی‌خواهد به خود بقبولاند.
جمالپور تصریح کرد: استعمار پیر و سایر کشورهایی که به خلق و خوی استعماری و استکباری خود عادت کرده‌اند باید بدانند که ایران امروز ایران سرافراز و مقتدر بوده که به هیچ‌وجه امکان اجازه زورگویی و حق‌‌کشی را نخواهد داد و ذره‌ای از منافع ملی و انقلابی خود عدول و عقب‌نشینی نمی‌‌کند.
وی خاطرنشان کرد: همه آحاد ملت ایران امروز روی اصول خود با قوت و قدرت ایستاده‌اند و تجمع دیروز و اقدامات به حق دانشجویان ما آن هم در روز سالگرد ترور دانشمند شهیدمان استاد شهریاری پیام اتمام حجت به آن کشور است.
رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: صدای دیروز دانشجویان، صدای ملت ایران، صدای عدالت، آزادی و انقلاب جهانی اسلامی در برابر همه فرعون‌هاست.
وی ادامه داد: صدای دیروز مسلمانان در مقابل سفارت انگلستان آن ‌هم در ایام محرم، صدای پیروان امام حسین(ع)، پیروان عاشورا و امام همیشه قائم(عج) در برابر ظلم و استکبار است.
مدیرکل دفتر آموزش و پژوهش استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: انقلاب اسلامی با حذف شاه، مارکسیسم و این بار به دنبال حذف کاپیتالیسم است که پایه‌های آن شدیداً به لرزه افتاده و اقدام همزمان آن هم حذف اندیشه و نظام ضد بشری صهیونیسم است.
 وی گفت: کشورهای استعماری در واهمه حذف خودشان به دنبال نجات خود در برخورد با نظام اسلامی هستند که مطمئنا پیروز این میدان انقلاب جهانی اسلامی است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول