اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال؛

فوتسال علم و ادب سایپا در مشهد به میدان می‌رود

خبرگزاری فارس: در چارچوب مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال علم و ادب سایپا در مشهد به میدان می‌رود.

فوتسال علم و ادب سایپا در مشهد به میدان می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی تیم علم و ادب سایپا در مشهد به مصاف صبای قم می‌رود که تیم علم و ادب در هفته گذشته در مقابل صدرنشین لیگ برتر بازی قابل قبولی ارائه داد.
این تیم در اصفهان با نتیجه نزدیک دو بر صفر مغلوب گیتی‌پسند شد و با نمایش دلپذیری که در این دیدار از خود به نمایش گذاشت سبب شد تا هواداران با اخلاق علم و ادب به روزهای پیش‌رو امیدوار شوند.
فوتسالیست‌های علم و ادب سایپای مشهد که از ابتدای فصل با مشکلات شدید مالی رو‌به‌رو بودند چند هفته‌ای است که با نتایج خوبی که به دست می‌آورند، ظاهرا به روند طبیعی فنی خود بازگشته‌اند.
حمید شاندیزی سرمربی تیم فوتسال علم و ادب سایپا مشهد درباره بازی هفته گذشته مقابل صدرنشین لیگ برتر که محمد کشاورز و وحید شمسایی، بهترین بازیکنان حال حاضر و سابق آسیا را در اخیار دارد، خاطرنشان کرد: بازی بسیار خوبی را مقابل گیتی‌پسند انجام دادیم و نباید در این بازی می‌باختیم.
وی تصریح کرد: قول‌هایی از سوی مدیران باشگاه به بچه‌ها داده شده است که همین عامل سبب شده است تا تیم از لحاظ روحی به آرامش برسد و بتواند بهتر عمل کند، اما هنوز ضعف گلزنی بازیکنان برطرف نشده و امیدواریم با کار و تلاش بیشتر بازیکنان این نقص نیز برطرف شود.
علم و ادب سایپا مشهد هم اکنون با 13 امتیاز در رده هفتم جدول و حریف هفته سیزدهم این تیم یعنی صبای قم دو برابر این تیم امتیاز کسب کرده و با 26 امتیاز بعد از تیم‌های مدعی گیتی‌پسند، شهید منصوری و فولاد ماهان اصفهان در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.
تیم صبای قم در بازی قبلی خود مقابل شهید منصوری قرچک به تساوی چهار بر چهار رسیده است.
دیدار تیم‌های علم و ادب سایپا مشهد و صبای قم پنج‌شنبه از ساعت 16 در سالن شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود.
در پی عدم حمایت مالی باشگاه سایپا از نماینده فوتسال مشهد در لیگ‌برتر و همچنین مشکلات پیش‌آمده برای این تیم، طبق دستور اداره کل تربیت‌بدنی، امتیاز این تیم به هیئت فوتبال خراسان واگذار شد.
در پی عدم حمایت مالی باشگاه سایپا از نماینده فوتسال مشهد در لیگ‌برتر و همچنین مشکلات پیش‌آمده برای این تیم، طبق دستور اداره کل تربیت‌بدنی، امتیاز این تیم به هیئت فوتبال خراسان رضوی واگذار شد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول