اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری آمل خبر داد:

درخشش آمل در مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری آمل گفت: شهرستان آمل توانست در مسابقات قوی‌ترین مردان روستایی و عشایری قهرمانی مازندران به مدال‌های طلا و برنز دست یابد.

درخشش آمل در مسابقات قهرمانی قوی‌ترین مردان مازندران
شجاع برفره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در شهرستان آمل اظهار کرد: آمل در مسابقات قوی‌ترین مردان روستایی و عشایری قهرمانی استان مازندران به دو مدال ارزشمند دست یافت.
وی افزود: آمل سه نماینده از روستاها را در این دوره از رقابت‌ها شرکت داده که در پایان عباس سیفی مقدم از روستای اجوارکلا به مقام قهرمانی دست یافت و هادی محمدی از روستای کته پشت در سکوی سوم این رقابت‌ها جای گرفت.
برفره با اعلام اینکه این دوره از رقابت‌ها به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت سرداران و 223 شهید میاندرود مازندران در روستای دارابکلای این شهرستان برگزار شد، گفت: این مسابقات در دو بخش مقدماتی و مرحله نهایی پیگیری شد.
وی اضافه کرد: در بلندکردن کنده و غلطاندن لاستیک سنگین از مراحل بخش مقدماتی بود ولی در مرحله نهایی قوی‌ترین مردان مازندران چمدان بتونی، کیسه شن و خودرو را حمل کردند.
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری آمل با اشاره به اینکه حدود 25 ورزشکار برتر مازندران نماینده هفت شهر مازندران بودند، اظهار کرد: شهرستان‌های آمل، ساری، نوشهر، بابل، عباس‌آباد، نور و دو تیم از میاندرود در این رقابت‌ها شرکت داشتند.
 
* مشکل عمده ورزش روستاها کمبود اعتبار و عدم حمایت‌های لازم مسئولان است
وی با اعلام اینکه 361 روستای شهرستان آمل زیر پوشش هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری این شهرستان قرار دارند، گفت: مشکل عمده ما امروز در امر ورزش روستاها کمبود اعتبار و عدم حمایت‌های لازم از سوی مسئولان شهری است.
وی با بیان اینکه هیچگونه پشتیبانی در شهر برای این ورزش در کنار خود نمی‌بینیم، عنوان کرد: باید بیش از گذشته به ورزش در روستاها توجه کنیم این اقدام در شعار خلاصه نشده بلکه باید در عمل مشاهده شود.
وی برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی روستایی در بخش دابودشت، اعزام به مسابقات متعدد روستایی و عشایری و کسب عنوان‌های متعدد از سوی ورزشکاران آملی، تیم‌داری در رشته‌های ورزشی فوتبال و والیبال و دیگر رشته‌های ورزشی را از اقدامات این هیئت در شهرستان آمل برشمرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول