اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم اعلام کرد:

اعزام 65 روحانی به مناطق روستایی جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از اعزام 65 روحانی به مناطق روستایی جم خبر داد.

اعزام 65 روحانی به مناطق روستایی جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات شامگاه یکشنبه در نشست با مسئولان هیئت‌های مذهبی این شهرستان اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی برای دهه اول ماه محرم در این شهرستان تدارک دیده شده که بر اساس برنامه زمان‌بندی شده و با هماهنگی با هیئت‌های مذهبی اجرایی می‌شوند.
وی افزود: افزایش محتوای برنامه‌ها و دوری کردن از تجملات در برنامه‌های عزاداری از جمله رویکردهای این اداره است و تلاش داریم نسبت به افزایش کیفی برنامه‌ها اقدامات لازم را انجام دهیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از اعزام 65 روحانی به مناطق روستایی جم خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت اداره تبلیغات اسلامی جم در دهه اول محرم بیش از 65 روحانی در سطح شهرستان با حضور در هیئات به امر تبلیغ در مناطق دورافتاده و روستایی خواهند پرداخت.
سادات تصریح کرد: با توجه به استقبال مردم از حضور روحانیون در عزاداری‌ها و محافل سینه‌زنی و زنجیر‌زنی علاوه بر استفاده از روحانیون بومی منطقه تعداد 20 روحانی نیز از طریق دفتر اعزام مبلغ دعوت شدند تا در دهه اول محرم به امر تبلیغ بپردازند. 
وی اضافه کرد: ایراد سخنرانی، اقامه نماز جماعت، ذکر مصیبت، حضور در هیئات، پاسخ به سئوالات و شبهات از برنامه‌های روحانیون در دهه اول محرم در جم خواهد بود که در جذب جوانان به هیئات مذهبی نقش به‌سزایی خواهد داشت.
این مسئول گفت: اعزام روحانیون از دفتر تبلیغات اسلامی قم، اوقاف، طرح هجرت و دفتر امام جمعه شهرستان صورت گرفته و انتظار داریم نهایت استفاده را از این قشر ارزشمند ببریم.
سادات بیان کرد: قبل از اعزام هماهنگی لازم با نهادهای یاد شده به منظور دعوت از روحانیون صورت گرفته تا در این راستا با مشکلی روبه‌رو نشویم.
وی خاطرنشان کرد: از مسئولان هیئت‌ها انتظار داریم بیش از گذشته تلاش کنند و از روحانیون نیز انتظار داریم نسبت به تبیین ابعاد مختلف حادثه عاشورا اهتمام ورزند تا جوانان به خوبی با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.
در این نشست مسئولان هیئت‌های مذهبی نیز ضمن بیان برخی کمبودها خواستار حمایت مدیران اجرایی و مردم از هیئت‌ها شدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول