اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب قزوین:

بسیج پیوند مستحکمی با عاشورا دارد

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: بسیج پیوند مستحکم و ناگسستنی با واقعه عاشورا دارد.

بسیج پیوند مستحکمی با عاشورا دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در جمع بسیجیان دادگستری که در سالن اجتماعات دادگستری استان قزوین برگزار شد، بیان کرد: در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین هستیم و امیدوارم در الگویی قرار بگیریم که در لیست عزاداران حسینی ثبت شود چراکه از امام صادق (ع) نقل شده، کسی که در ماه محرم محزون شود و در محافل عزاداری سالار شهیدان شرکت کند در لحظات سخت مرگ پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) سفارش وی را به ملک‌الموت می‌کنند.
وی ادامه داد: بسیج پیوند مستحکمی با عاشورا دارد و امروز ایران نماد حکومت‌های اسلامی در جهان شده است و از ایران الگوبرداری می‌کنند.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: امام (ره) فرمودند محرم و صفر را زنده نگه دارید چون هرچه داریم از اسلام داریم.
وی عنوان کرد: البته فقط نام‌نویسی و داشتن پرونده پرسنلی بسیجی بودن را ثابت نمی‌کند بلکه هر کسی که تفکر و آرمان‌ها و اهدافی که امام (ره) برای ما ترسیم کرده‌اند و رهبر عظیم‌الشأن هم بر آن تأکید دارند، دارا بوده و در این مسیر باشد بسیجی است.
صادقی نیارکی  تصریح کرد: قوه قضائیه دارای خدمات ارزشمندی است و همه اینها در واقع برگرفته از آن روحیه بسیجی است، هر کسی که در هر کجا کار می‌کند با علاقه‌مندی و ایمان راسخ وظیفه‌اش را انجام دهد، بسیجی تمام عیار است.
وی اضافه کرد: بنابر فرمایش امام (ره) فرمودند که ما باید بسیج 20 میلیونی داشته باشیم یعنی تفکر بسیجی را در جامعه رواج دهیم که الحمدلله در همه عرصه‌ها بسیج دارای فتوحات عظیمی است و هر کجا بسیج وارد می‌شود موفقیت بسیاری را کسب می‌کند که این از الطاف خداوند است.
دادستان عمومی و انقلاب قزوین عنوان کرد: این گردهمایی را امروز با نگاه فرصتی نگاه می‌کنیم و این فرصت جدیدی است برای مجموعه دستگاه‌های اجرایی و قضایی که ان‌شاءالله همکاری و همراهی خود را با نهاد مقدس و شجره طیبه بسیج بیشتر کنند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول