اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار حسن آباد:

بسیج نامی زیبا برای انسان‌های ولایی است

خبرگزاری فارس: بخشدار حسن‌آباد با اشاره به جایگاه بسیج در جامعه گفت: بسیج نامی زیبا برای انسان‌های ولایی است.

بسیج نامی زیبا برای انسان‌های ولایی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران کریم رئوف شب گذشته در مراسم تجلیل از فرماندهان و جمعی از بسیجیان حسن‌آباد گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از فرهنگ عظیم عاشورا است که در آن عزت و آزادگی موج می‌زند.
بخشدار حسن آباد افزود: بسیج برگرفته از معارف اسلامی و نامی بسیار زیبا برای انسان هایی است که دل در گرو اسلام، ولایت و تشیع دارند.
وی در ادامه عنوان کرد: بسیج یک فرهنگ و تفکر است و لباس و جنسیت خاصی ندارد و هر کسی که این تفکر را داشته باشد بسیجی است.
رئوف بیان داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که قبل از انقلاب اسلامی توسط امام راحل (ره) کاشته شد و در دوران 32 سال پس از انقلاب به ویژه در دوران دفاع مقدس کامل شد وامروز در خدمت سازندگی و رساندن پیام توحید به جهانیان است.
بخشدار حسن آباد با بیان اینکه امروز بسیج نمود و نماد شجاعت و صلابت است، گفت: بسیج مصدر بصیرت، ساده زیستی، استقلال و آزادی و از استراتژی های مهم انقلاب اسلامی است.
وی در ادامه بسیج را محصول طبیعی تفکر امام راحل(ره) دانست و یادآور شد: بعد از امام راحل(ره) ، رهبر حکیم و فرزانه به پشتوانه مردم ولایت مدار و با بصیرت ایران اسلامی در همه عرصه ها به ترویج این فرهنگ ناب پرداختند و امروز بیداری اسلامی در کشورهای جهان ناشی از تبعیت و الگو گیری ازاین تفکر ناب است.
رئوف تاکید کرد: درخشش جمهوری اسلامی ایران در صحنه های مختلف علمی و فناوری و دستیابی به قله های پیشرفت و توسعه مرهون تفکر بسیجی است که فعالیت خود را فقط به دوران جنگ محدود نکرده است.
وی تصریح کرد:
بخشدار فشافویه با بیان اینکه بسیج ضامن تداوم و بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، بیان داشت: این ارگان مردمی به عنوان بزرگترین مکتب پایداری، استقامت و ایثارگری نقش مهمی در نهادینه کردن فرهنگ خودباوری جامعه داشته است. 
وی خاطرنشان کرد: بسیج در واقع، مظهر عشق، ایمان، آگاهی، مجاهدت و آمادگی کامل برای سر بلند کردن کشور و ملت است و درحقیقت همه انسان‌های مومن، آگاه، بصیر، عاشق، متعهد، علاقه مند و آماده به کار، در هر میدانی از میدان‌ها هستند که برای ملت مفید است، جزو بسیج هستند.
بخشدار حسن آباد در پایان تصریح کرد: همه آحاد ملت، به ویژه اعضای بسیج، بسیج دانش‌آموزی، دانشجویی، کارگری، صنفی، عشایری و یگان‌های گوناگون بسیج همه و همه در پای انجام تکلیف، حاضر و آماده هستند و خودشان را برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی آماده کرده‌اند.
در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین رحیم نهاوندی امام جمعه حسن آباد، کریم رئوف بخشدار، سید کاظم میری آشتیانی شهردار حسن آباد و حسین حیدری فرمانده حوزه بسیج شیخ کلینی حضور داشتند از بسیجیان و فرماندهان 10 پایگاه بسیج بخش فشافویه تجلیل به عمل آمد.
در پایان این مراسم نیز شرکت کنندگان در این مراسم با حضور در منزل شهیدان ابوالفضل و جواد قمی و حسین و مهدی قرچه ضمن دیدار با خانواده های معظم این شهیدان، بر ادامه راه شهدا و آرمانهای شهدای والا مقام تاکید کردند.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول