اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در زنگ ایمنی و زلزله عنوان شد؛

مدرسه تخریبی اندیشه ساری نوسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس مازندران در مراسم زنگ ایمنی و زلزله در دبستان اندیشه ساری قول مساعد برای نوسازی این مدرسه را داد.

مدرسه تخریبی اندیشه ساری نوسازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی نبیان ظهر امروز درمراسم نمادین زنگ زلزله که در مدرسه راهنمایی دخترانه اندیشه ناحیه یک ساری نواخته شد، با اشاره به تخریبی بودن این مدرسه اظهار داشت: مقاوم سازی ساختمان، هوشمندسازی، آسفالت و تجهیز سالن ورزشی از نیازهای این مدرسه است، که به دانش‌آموزان این مدرسه این قول داده می‌شود که بزودی این مدرسه مقاوم سازی و نوسازی می‌شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران نیز در این مراسم گفت: حکومت عدالت محور امنیت عمومی را در جامعه اجرا می‌کند.
سید عیسی هاشمی حیدری با بیان اینکه آموزش و پرورش با همکاری دستگاه‌های اجرایی متولی در بحث ایمن سازی ناشی از حوادث و بلایای طبیعی اقدام کرده است، اظهار داشت: موضوعات ایمنی و امنیتی در جامعه نسبت به قبل متفاوت و پیچیده شده است که اگر قشر جوان و تحصیل کرده آگاهی مدارانه  با آن برخورد نکنند و در زندگی کاربردی نشود آن ملت موفق نمی‌شود.
وی انقلاب اسلامی را انقلابی با راهبرد ایجاد عدالت در جامعه فعلی مطرح است معرفی کرد و تصریح کرد: عدالت تنها در زندگی خصوصی کاربردی نیست بلکه در سطح جامعه باید اجرا شود.
هاشمی بحث تامین رفاه را توام با امنیت عنوان کرد و گفت: جامعه‌ای که ادعای ایجاد حکومت عدل را دارد باید سرآمد تامین و تهیه امنیت برای همه آحاد مردم باشد.
وی برخورد آگاهی مدارانه، علمی و منطقی در مقابله با حوادث طبیعی را در جامعه ضروری دانست و اظهارداشت: علاوه بر آموزش‌هایی که از طریق دستگاه‌های اجرایی متولی در این امر انجام می‌شود مقاوم سازی ساختمان مهم‌ترین اصل است که رعایت استانداردهای لازم در این بخش باید رعایت شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران با بیان اینکه دانش‌آموزان آینده ساز جامعه اسلامی هستند، گفت: آموزش نوین در مقابله با حوادث موجب مصون سازی در مقابل آسیب‌های احتمالی می‌شود.
هاشمی مانور زلزله را تقویت آگاهی دانست و اذعان داشت: آموزش راهبرد خوبی برای مقابله و ایمن سازی در مواجهه با حوادث و بلایای طبیعی است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول