اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور تسریع در خدمات‌رسانی به مردم؛

50 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی در شهرکرد سازماندهی شد

خبرگزاری فارس: شهردار شهرکرد از آماده باش کامل نیروهای انسانی و تجهیزات برف‌روبی این شهرداری به منظور مقابله با مشکلات ناشی از بارش برف و باران خبر داد.

50 دستگاه ماشین‌آلات برف‌روبی در شهرکرد سازماندهی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، نورالله غلامیان دهکردی ظهر امروز در نشست ستاد بحران شهرداری، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان مجموعه شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه برای مواجهه با سرما و بارش برف در مرکز استان از آمادگی لازم برخوردار است.
وی افزود: به همین منظور400 نیروی انسانی خدماتی، ستادی و 50 دستگاه ماشین آلات برف‌روبی در راستای پاکسازی معابر پوشیده از برف و رفع آبگرفتگی‌ها در نظر گرفته شده است.
غلامیان خاطرنشان کرد: ستاد برف‎روبی شهرداری موظف است با برف روبی و پاشیدن شن و نمک، در معابر و خیابان‌ها، مسیر تردد مردم را از وجود برف برای تسهیل در عبور و مرور اتومبیل‌ها و شهروندان پاک کند.
شهردار شهرکرد  با بیان اینکه به اندازه کافی شن و نمک در انبارهای ویژه‌ای نگهداری شده است، گفت: هم اکنون بیش از 800 تن شن مخلوط با نمک به‌منظور پخش در معابر حادثه خیز و لغزنده شهری آماده و دپو شده است.
وی اضافه کرد: مخازن مخصوص حاوی کیسه‌های شن نیز به‌منظور دسترسی سریع شهروندان در نقاط لغزنده و حادثه خیز شهری نیز جانمایی شده است.
غلامیان دهکردی با اشاره به دیگر فعالیت‌های ستاد مدیریت بحران شهرداری شهرکرد، اضافه کرد: لایروبی مسیل‌ها، هرس درختان، بیمه مسئولیت مدنی شهروندان، لکه‌گیری معابر، ترمیم ترانشه‌ها، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و آموزش شهروندان از دیگر فعالیت‌های در حال انجام ستاد مدیریت و بحران شهرداری شهرکرد است.
شهردار شهرکرد همچنین از همشهریان خواست در هنگام بارش برف از پارک کردن خودرو در امتداد خیابان‌ها خودداری و در راستای انجام خدمات مناسب با اکیپ‌های برف روبی این شهرداری همکاری کنند.
وی بر ضرورت همکاری و هماهنگی بخش خصوصی با مجموعه عوامل شهرداری شهرکرد در مواقع اضطرار تأکید کرد و گفت: بر همین اساس لازم است تا سازمان‌ها و شرکت‌های دارای ماشین‌آلات سبک و سنگین همکاری بیشتر در مواقع ضروری با شهرداری شهرکرد داشته باشند.
غلامیان دهکردی تأکید کرد: انتظار می‌رود با تدابیر اتخاذ شده در زمستان سال جاری مشکلاتی که به دلیل بارش برف و یخبندان بوجود خواهد آمد در شهرکرد به پایین‌ترین میزان خود برسد و رضایت‌مندی شهروندان را فراهم سازد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول