اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

عشایر و مرزداران آماده دفاع از کشور هستند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: عشایر و مرزداران آذربایجان غربی مقتدرانه آماده دفاع از میهن اسلامی هستند.

عشایر و مرزداران آماده دفاع از کشور هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی پیرانشهر اظهار داشت: عشایر و مرزداران استان در طول بیش از سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی اثبات کرده‌اند که همواره آماده دفاع از جان و مال و ناموس میهن اسلامی هستند و با اقتدار تمام در مقابل هرگونه تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی دفاع می‌کند.
وی افزود: دولت توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و روستایی دارد و در راستای محرومیت‌زدایی و ارتقای سطح زندگی مردم تلاش می‌کنند.
جلال‌زاده در ادامه با اشاره به دور جدید سفرهای شهرستانی گفت: این سفرها با محوریت روستاها و با هدف ارتباط صمیمانه مدیران با مردم دورترین نقاط استان، آشنایی با مشکلات آنها، کاهش هزینه‌ها و تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در محل با بررسی موقعیت بومی انجام می‌شود.
این مقام مسئول اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات روستاییان از جمله حل مشکل آب، راه و طرح‌های هادی و مسائل فرهنگی در اولویت این سفرها قرار دارد.
جلال‌زاده با تاکید بر توسعه کشاورزی در روستاها تصریح کرد: با توجه به اینکه استان آذربایجان غربی قطب کشاورزی است و از لحاظ جغرافیایی و آب و هوایی نیز بستر مناسبی برای رشد و توسعه کشاورزی محسوب می‌شود از این رو باید صنعت کشاورزی و توزیع نهاده‌های آن در استان به ویژه مناطق روستایی توسعه یابد.
شایان ذکر است، استاندار آذربایجان غربی در این سفر بهره‌برداری از 200 واحد مسکن روستایی را افتتاح کرد.
این تعداد از واحدهای مسکونی با استفاده از تسهیلات دولتی و با اعتبار 19 میلیارد و 875 میلیون ریال ساخته شده است.
در حال حاضر کار ساخت 58 هزار واحد مسکن روستایی در روستاهای آذربایجان غربی آغاز شده که از این تعداد 45 هزار واحد ساخته شده است و در مجموع 4 هزار و 600 میلیارد ریال برای ساخت مسکن روستایی در آذربایجان غربی تخصیص یافته است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول