اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روش‌های مطالعه در شاهرود آموزش داده می‏شود

خبرگزاری فارس: کارگاه روش‌های مطالعه در دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار می‏شود.

روش‌های مطالعه در شاهرود آموزش داده می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری این کارگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور موسسه‏ای آموزش عالی‌ است که بر اساس رسالت خود، فراگیری آموزش را از طریق آموزش نیمه حضوری و مجازی و با کاربرد دو روش کتاب‏محوری و دانشجومحوری به جای استادمحوری زیرپوشش قرار می‏دهد و به همین خاطر آموزش روش‌های مطالعه را در صدر اهداف خود قرار داده است.
علی شاهینی ادامه داد: در این راستا، دانشگاه پیام نور شاهرود قصد دارد تا با انجام اقدامات جانبی از جمله برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌ها، بنیه فکری و علمی دانشجویان را جهت تحقق امر خطیر دانشجومحوری ارتقا دهد.
رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود بیان داشت: در نخستین گام از این سلسله اقدامات، این مرکز قصد دارد تا با حضور لادن مقدم، روانشناس و عضو هیئت علمی دانشگاه در روز سه‌شنبه، هشتم آذر1390 در بین ساعات 12-8 در محل ساختمان اداری این مرکز واقع در جاده تهران- روبه‌روی دانشگاه آزاد (جنب دانشکده علوم قرآنی) کارگاهی را به نام «روش‌های مطالعه و تکنیک‌های بهبود یادگیری» برگزار کند.
شاهینی یادآور شد: بدیهی است که این چنین برنامه‌هایی در دستور کار جدی دانشگاه خواهد بود و بی‌وقفه طرح‌ریزی و اجرا می‌شود تا دانشجویان به معنای واقعی دانش‌پژوه تربیت شوند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول