اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از رهبران انقلابیون بحرین:

توافقات پشت پرده مانع پیروزی مردم بحرین نمی‌شود

خبرگزاری فارس: یکی از رهبران انقلابیون بحرین با بیان اینکه آمریکا نمی‌خواهد همانند انقلاب اسلامی ایران انقلابی دیگر در بحرین شکل گیرد، گفت: انقلاب بحرین با تمام سرکوب‌ها و توافقات امنیتی پشت پرده ادامه دارد و به پیروزی می‌رسد.

توافقات پشت پرده مانع پیروزی مردم بحرین نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، راشدالراشد صبح امروز در همایش "کربلای بحرین" با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی بر مردم بحرین، اظهار داشت: انقلاب بحرین توسط علما و فقها اداره می‌شود و با این کار هویت اسلامی خود را نشان می‌دهد.
وی برپایی نماز جماعت در مساجد و به ویژه میدان لولو با رهبری علما را نشانی دیگر بر اسلامی‌بودن جنبش اعتراضی مردم بحرین دانست و افزود: پس از تظاهرات اعتراضی در بحرین جمع کثیری از روحانیون و علما به زندان افتاده و شکنجه شده‌اند.
وی بیان داشت: از مهم‌ترین ویژگی‌های حرکت اسلامی مردم بحرین حضور زنان بحرینی با رعایت کامل شرع و التزام به حجاب اسلامی است که نشان از این دارد مسلمانان و به ویژه شیعیان بحرینی با حجاب کامل در این انقلاب وارد شده‌اند. 
این رهبر جنبش عمل اسلامی بحرین دخالت عربستان سعودی را در بحرین نه به خاطر مسائل سیاسی بلکه تنها مذهبی دانست و خاطرنشان کرد: تخریب 40 مسجد و حسینیه و نیز 15 امام‌زاده دلیلی بر مذهبی بودن دخالت عربستان در بحرین است.
وی با اشاره به مزدور خواندن مردم بحرین توسط پادشاه این کشور، افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و گسترش روابط فرهنگی و حضور مردم بحرین در ایران سبب شد تا پادشاه بحرین در اعتراضات اخیر مردم را مزدور ایران بنامد.
راشدالراشد سهم 25 درصدی جمعیت ایرانی از کل جمعیت بحرین را بهانه‌ای دیگر از سوی رژیم آل خلیفه نسبت به دخالت ایران در این کشور عنوان کرد و گفت: این دلایل سبب کشمکش‌های حکومت بحرین با ایران است و از سوی دیگر هر حرکتی که از طرف مردم برای جلوگیری از ظلم اتفاق می‌افتد آل خلیفه آن را به دخالت ایران نسبت می‌دهد.
وی اظهار داشت: آمریکا و عربستان هرگز نمی‌خواهند همانند انقلاب اسلامی ایران و حزب‌الله در لبنان، پیروزی جدید دیگری به نام شیعیان بحرین شکل گیرد، بنابراین با هزاران تانک و نیروی امنیتی وارد بحرین شده‌اند.
عضو جنبش عمل اسلامی بحرین تغییرات اخیر در حکومت کشورهای عربی در منطقه را به نفع انقلاب اسلامی ایران خواند و تاکید کرد: آنچه از تاثیرگذاری آمریکا در منطقه و فشار بر ایران دیده می‌شود و نیز حوادثی که در عراق، مصر، تونس، بحرین، لیبی و یمن روی داده است نشان از نفع ایران و ضرر آمریکا دارد.
وی به نبود پوشش رسانه‌ای حرکات اعتراضی مردم بحرین اشاره کرد و بیان داشت: نبود پوشش رسانه‌ای از انقلاب بحرین نشان از مظلومیت انقلاب و ملت بحرین دارد که هیچ یک از واقعیت‌ها به خارج انتقال داده نمی‌شود.
راشدالراشد تاکید کرد: انقلاب بحرین با تمام سرکوب رژیم آل خلیفه و مسائل سیاسی و نیز توافقات امنیتی پشت پرده ادامه دارد و به پیروزی خواهد رسید.  
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول