اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

ادارات پیشقراول اجرای امر به معروف و نهی از منکر باشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در اجرای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر ادارات و دستگاه‌های فرهنگی باید پیشقراول اجرای این مهم باشند.

ادارات پیشقراول اجرای امر به معروف و نهی از منکر باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مرتضی رهنما عصر امروز در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت فرا رسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: بزرگترین هدف امام حسین از قیام خود برپایی دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: قیام آن حضرت برای به کرسی نشاندن آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی بود و به همین خاطر با یاران اندک خود در مقابل لشکر بزرگ ظلم و ستم و فساد ایستادگی کرد.
وی از نظام جمهوری اسلامی به عنوان حکومتی یاد کرد که همواره در حال زنده نگه‌داشتن فرایض اسلامی بوده و در ادامه بیان داشت: امام راحل نیز با همین تفکر عاشورایی نظام اسلامی را بنا نهاد و شهیدان ما در راه بر پا داشتن ارزش‌ها از جمله امر به معروف و نهی از منکر جان خود را فدا کردند.
رهنما تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از فرامین دین مبین اسلام بوده که باید همه به این امر توجه داشته باشند و هیچ‌گاه آن را ترک نکنند.
این مقام عالی اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که درصد بسیار بالایی از مردم این استان شاغل در ادارات و دستگاه‌های اجرایی هستند، عنوان کرد: به همین دلیل بهترین مکان برای اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در استان ما این اماکن هستند.
رهنما در ادامه افزود: امر به معروف و نهی از منکر باید در چارچوب قانون و شرع باشد و مهم‌ترین وظیفه در جلوگیری از منکرات و ترویج امور معروف در ادارات بر عهده مسئولان حراست است که از آن‌ها انتظار داریم به وظایف خود در این ارتباط با اقتدار کامل عمل کرده و احساس وظیفه بیشتری کنند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به تغییر شیوه پرداخت اعتبارات فرهنگی در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال بر خلاف سال‌های گذشته اعتبار فرهنگی تنها در اختیار دو دستگاه فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات قرار داده شده که سایر ادارات و نهادها می‌توانند با مکاتبه برای انجام امور فرهنگی، از این دو دستگاه هزینه‌های لازم را دریافت کنند.  
رهنما در خصوص فضیلت امر به معروف و نهی از منکر گفت: نهادینه کردن این موضوع در جامعه باید ابتدا از مدیران آغاز شود و به همین منظور در نخستین نشست شورای اداری استان موضوع امر به معروف و نهی از منکر و چگونگی اجرای بهتر آن در کهگیلویه و بویراحمد تبیین خواهد شد.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول