اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی اردل:

7 دهیاری در اردل راه‌اندازی می‎شود

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی اردل از تأسیس و راه‌اندازی هفت دفتر دهیاری در روستاهای این بخش خبر داد.

7 دهیاری در اردل راه‌اندازی می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد مراد کریمی ظهر امروز در نشست مشورتی دهیاران بخش مرکزی این شهرستان، اظهار داشت: این تعداد دفتر دهیاری در روستاهای سرپیر، نیسیاق، شکرآباد، بالد، عزیز آباد علیا، زرد لیمه و دهدلی ایجاد و راه‌اندازی می‎شود.
وی افزایش دهیاری این استان را نشانگر توجه ویژه دولت عدالت محور به توسعه روستاها عنوان کرد و گفت: اخذ مجوز تأسیس دهیاری در روستاهای کمتر توسعه یافته و برخوردار از ظرفیت گردشگری در این استان موجب ارتقای سطح رفاه اجتماعی و کاهش مهاجرت‌های روستایی خواهد شد.
کریمی در ادامه شکل‌گیری دهیاری‌ها را سبب ساماندهی مدیریت و توسعه روستایی برشمرد و گفت: در دولت خدمتگزار نگاهی ویژه به عمران روستاها شده است به طوری که در حال حاضر در تمام‌ شاخص‌ها تحولی بنیادی در توسعه و بهبود زیرساخت‌های روستاها شکل گرفته است.
بخشدار مرکزی اردل ادامه داد: دهیاران باید تلاش بیشتری کرده و مشکلات موجود در روستاها را به مدیریت امور روستایی استانداری منعکس کنند تا بتوانیم این روستاها را مورد حمایت بیشتر قرار دهیم.
وی در ادامه از توافق تعاون دهیاری‌‎های این بخش با دفتر امور روستایی استانداری برای جمع آوری، انتقال و دفن  پسماندهای روستاهای این بخش خبر داد و گفت: براساس این توافق زباله‌های روستاهای این بخش به‌وسیله هفت دستگاه ماشین ویژه جمع‌آوری پسماندهای روستایی جمع‌آوری می‎شود.
کریمی اضافه کرد: پس از جمع‌آوری این زباله‌ها با مشارکت 50  درصدی  با تعاونی دهیاری‎های بخش مرکزی خریداری خواهد شد.
مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه این نشست از دهیاران خواست تمام طرح‌های ویژه اشتغال در روستاهای خود را به دفتر امور روستایی برای عملیاتی کردن آنها ارسال کنند.
جلسه مشورتی دهیاران با حضور مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری، فرماندار اردل، بخشدار مرکزی، دهیاران و تعدادی از روسای ادارات در روستای سرمور برگزار شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول