اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل خبر داد:

عرضه برق ارزان قیمت در مناطق صعب‌العبور

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت نیرو مکلف شده در مناطقی که امکان گازرسانی به آنها صرفه اقتصادی ندارد برق ارزان قیمت عرضه کند.

عرضه برق ارزان قیمت در مناطق صعب‌العبور
جواد صبور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در مورد گازرسانی به مناطق صعب العبور کارگروهی تشکیل شده تا آیین‌نامه‌های اجرایی را به دولت و وزارت نیرو ارائه کند و اهالی چنین روستاهایی از مزایای برق ارزان به عوض گاز بهره بگیرند.
این نماینده مجلس در مورد ماده 46 بودجه سال 90 در ارتباط با هدفمند کردن یارانه‌ها اظهار داشت: قرار است 54 هزار میلیارد تومان دولت در این بخش درآمدزایی داشته باشد که 50 هزار میلیارد تومان آن از درآمد شرکت‌ها و چهار هزار میلیارد تومان از محل درآمدهای عمومی تامین شود.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از این مبلغ 40 هزار میلیارد تومان سهم خانواده دولت است و 10 هزار میلیارد تومان نیز به بخش تولید و کارآفرینی اختصاص می‌یابد.
وی اظهار داشت: با تزریق این مبلغ به واحدهای تولیدی و صنعتی با هدف بهسازی و بقای بهره‌وری آنها یک حرکت رو به رشد را شاهد خواهیم بود.
صبور از این اعتبار به عنوان یک فرصت استثنایی برای صاحبان صنایع و واحدهای تولیدی فرسوده با هدف بهبود شرایط تولید و کارآفرینی یاد کرد و گفت: اختصاص 10 هزار میلیارد تومان از سهم هدفمند کردن یارانه‌ها به بخش تولید و صنعت و رونق آن سبب می‌شود تا بتوانیم یک وضعیت مناسب را در این حوزه شاهد باشیم.
وی به ماده 66 قانون بودجه سال 90 در رایگان بودن هزینه مصرفی حق انشعاب آب، برق، گاز مساجد و حسینیه‌ها و دار‌القرآن‌‌ها اشاره کرد و افزود: مجلس 12 میلیارد تومان برای تکمیل و اجرای قانون بیمه قالیبافان، فرشبافان و صاحبان صنایع دستی مصوب کرده است.
نماینده مردم اردبیل اراده مجلس را در ادغام هفت وزارتخانه‌ یادآور شد و گفت: با اقدامات خوب دولت امر کوچک‌سازی اتفاق افتاده که امیدواریم روز به روز به سمت اجرای قانون اصل 44 حرکت کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول