اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای باختر اعلام کرد:

پیشرفت 90 درصدی ساخت ایستگاه برق 400.230 کیلوولت شازند

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای باختر گفت: با 90 درصد پیشرفت در عملیات نصب و اجرای تجهیزات، ایستگاه برق 400.230 کیلوولت شازند که یکی از این پروژه‌های عظیم به شمار می‌آید، گام‌های آخر برای بهره‌برداری بر داشته می شود.

پیشرفت 90 درصدی ساخت ایستگاه برق 400.230 کیلوولت شازند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای باختر، مجتبی نجاتی اظهار داشت: پروژه ایستگاه برق 400.230 کیلوولت شازند، یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه‌های انتقال برق فرا  منطقه‌ای و ملی کشور به شمار می‌رود.
وی تصریح کرد: با احداث ایستگاه برق 400.230 کیلوولت شازند زمینه امنیت انتقال انرژی بین شبکه جنوب غرب و شمال شبکه سراسری افزایش یافته و در ضمن از ضریب حساسیت پست 400 کیلوولت انجیرک نیز کاسته خواهد شد.
معاون طرح و توسعه برق منطقه‌ای باختر  بیان کرد: این ایستگاه در زمینی به مساحت 320 هزار مترمربع و در کیلومتر 45 جاده اراک ـ ازنا در محدوده استان مرکزی در حال احداث است و شامل 6 فیدر خط 400 کیلوولت و 8 فیدر خط 230 کیلوولت است، همچنین دو فیدر ترانس 400.230 کیلوولت به همراه دو دستگاه ترانسفورماتور 200 مگاولت آمپر از دیگر تجهیزات این ایستگاه است.
نجاتی گفت: این ایستگاه قابلیت توسعه به 8 فیدر خط 400 کیلوولت و 12 فیدر خط 230 کیلوولت را نیز دارد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول