اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی کردستان خبر داد:

پاکسازی 95 درصدی کردستان از تجهیزات ماهواره

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی کردستان از پاکسازی 95 درصدی این استان در زمینه تجهیزات گیرنده از ماهواره خبر داد و گفت: این طرح با شدت بیشتری ادامه خواهد یافت.

پاکسازی 95 درصدی کردستان از تجهیزات ماهواره
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد شاه‌محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به اجرای طرح جمع‌آوری تجهیزات دریافت از ماهواره در استان کردستان همزمان با سراسر کشور در اوایل مرداد ماه امسال اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح که با اطلاع‌رسانی به موقع اجرا شد، نتایج خوبی تا به حال به دنبال داشته است.
به گفته رئیس پلیس امنیت عمومی کردستان، بر اساس آخرین آمار و اطلاعات، در شهرستان‌های بیجار، قروه، دهگلان، دیواندره و سروآباد تا 95 درصد و در سایر شهرستان‌ها و به ویژه سنندج تا 75 درصد پاکسازی انجام شده است.
وی از ادامه این طرح خبر داد و گفت: به یقین با مشارکت همه جانبه مردم و همکاری و پشتیبانی دستگاه قضایی، پاکسازی کامل برای جلوگیری از هنجارشکنی و ایجاد مظاهر فساد در جامعه صورت می‌گیرد.
شاه‌محمدی جمع‌آوری تجهیزات دریافت از ماهواره را یکی از مطالبات به حق مردم از نیروی انتظامی خواند و اضافه کرد: ماموران انتظامی ما نیز با داشتن حکم قضایی اقدام به جمع‌آوری تجهیزات دریافت از ماهواره می‌کنند.
رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه تاکنون ده‌ها هزار قطعه دیش، ال‌ان‌بی و رسیور در سطح شهرها و روستاهای استان جمع‌آوری شده است، گفت: بخش از آن توسط خود مردم تحویل نیروی انتظامی شده و بخشی نیز با گزارشات مردمی جمع شده است.
به گفته این مقام مسئول، کارمندان دولت با مردم عادی در این زمینه هیچ تفاوتی ندارند و در صورتی که مانع از ورود ماموران انتظامی برای جلوگیری از جمع‌آوری این تجهیزات شوند، علاوه به معرفی آنان به دستگاه قضایی، به دستگاه محل خدمت نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.
شاه‌محمدی خاطرنشان کرد: استان کردستان و به ویژه شهر سنندج از جمله شهرهای اول کشور در زمینه استفاده از تجهیزات ماهواره بود ولی اکنون و پس از اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، به یک استان پاک تبدیل شده است.
وی یادآور شد: مالکان مجتمع‌های مسکونی که اقدام به نصب مجدد تجهیزات نمایند، با مستندسازی و تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی خواهند شد.
رئیس پلیس امنیت عمومی انتظامی کردستان به نصابان، تهیه و توزیع‌کنندگان و افرادی که مجدد دیش نصب می‌کنند، هشدار داد که در مرحله دوم و سوم با آنالن برخورد شدید و قضایی می‌شود و عواقب ناگواری برای آنان به دنبال دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول