اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز هشتم آذر ماه صورت می‌گیرد؛

برگزاری 30 مانور در استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل مدیریت بحران استان زنجان از برگزاری 30 مانور در استان زنجان طی روز هشتم آذر ماه خبر داد و گفت: این مانورها جدا از مانورهایی است که در مدارس و به صورت سراسری برگزار می‌شود.

برگزاری 30 مانور در استان زنجان
صفی‌الله کرامتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری مانورهایی در راستای آموزش‌ پناه گیری و خروج صحیح از ساختمان در استان زنجان اظهار داشت: مانورهای پیش‌بینی شده در همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
وی از برگزاری مانور آموزش صحیح پناه گیری و خروج برای دانش‌آموزان در همه مدارس موجود در استان همزمان با کشور خبر داد و افزود: این مانورها در ارگان‌های دولتی نیز برای آموزش صحیح پناه‌گیری و خروج از ساختمان برای کارکنان دولت برگزار می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان با اشاره به اینکه مانور برنامه‌ریزی شده در مناطق 16گانه آموزش و پرورش نیز برگزار می‌شود، تصریح کرد: در شهر زنجان این مانور در مدرسه شاهد زینبیه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در مراکز شهرستان‌ها هم مانورهایی در راستای آمادگی برای آموزش‌های مربوطه برگزار می‌شود، عنوان مانور پیش‌بینی شده برای شهر ابهر را آموزش پناه گیری و خروج صحیح از ساختمان‌های بلند اعلام کرد.
کرامتی با اشاره به اینکه در شهرستان خرم‌دره نیز مانور آموزش پناه‌گیری و خروج صحیح برگزار می‌شود، گفت: مانور خرم‌دره با محوریت مدیریت در مراکز شلوغ برگزار می‌شود.
وی مانور پیش‌بینی شده برای شهر ماهنشان را آموزش پناهگیری و خروج صحیح از کارخانه‌ها و صنایع خطرناک عنوان کرد و افزود: این مانور به احتمال زیاد در کالسیمین برگزار می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از برگزاری آموزش پناه‌گیری و خروج صحیح در سایر شهرستان‌های استان زنجان خبر داد و تاکید کرد: مانورهای برنامه‌ریزی شده در همه شهرستان‌ها با محوریت بسیج برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: مانورهای پیش‌بینی شده در دانشگاه‌های زنجان، پیام نور و آزاد زنجان نیز برگزار می‌شود.
کرامتی با اشاره به اینکه مانور آموزش پناه‌گیری و خروج صحیح از ساختمان‌ها در همه مدارس کشور برگزار می‌شود، افزود: این مانورها به صورت پایلوت در مراکز هفت شهرستان استان زنجان با عناوین مختلف، 16 منطقه آموزش و پرورش و همچنین برخی ارگان‌های دولتی نیز برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری مانور را در مدارس ساعت 10.30 دقیقه صبح روز هشتم آذر ماه و همزمان با سراسر کشور اعلام کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول