اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با فرارسیدن محرم؛

نرم‌افزار مصباح‌الهدی تولید شد

خبرگزاری فارس: نرم‌افزار مصباح‌الهدی شامل بخش‌های مختلفی همچون کتابخانه فرهنگ امام حسین(ع)، مقاتل، روضه‌خوانی، سخنرانی و مطالب متنوع دیگر از سوی موسسه فرهنگ‌سازان تولید شد.

نرم‌افزار مصباح‌الهدی تولید شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، مدیر موسسه فرهنگ‌سازان با اشاره به تهیه و تولید نرم‌افزارهای علوم و معارف اسلامی گفت: این موسسه به منظور ترویج و توسعه فرهنگ شیعی و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی در قالب رسانه‌های دیجیتال اقدام به تولید بیش از 25 عنوان نرم افزار فرهنگی کرده که تعدادی از این محصولات در جشنواره‌های مختلف رتبه‌هایی را کسب کرده‌‌اند.
حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب افزود: به مناسبت فرارسیدن ایام محرم الحرام و ضرورت تبیین قیام امام حسین(ع) و تشریح زوایایی معارف حسینی برای نسل جوان، این موسسه اقدام به تهیه و تولید نرم‌افزاری ویژه ایام محرم کرد که با عنوان «مصباح الهدی» روانه بازار شد.
مدیر موسسه فرهنگ‌سازان ادامه داد: نرم‌افزار مصباح‌الهدی با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه و با بهره‌گیری از جذابیت‌های لازم برای سنین مختلف و همچنین بهره‌مندی محققین و پژوهشگران از منابع و ماخذ آن در قالب نرم‌افزار چند رسانه‌ای تولید شده است.
وی با اشاره به اینکه کار تهیه این نرم‌افزار شش ماه به طول انجامیده است، اظهار کرد: نرم‌افزار مصباح‌الهدی شامل بیش از 300 مقاله با محوریت عاشورا و امام حسین‌(ع)، مجموعه ادعیه عاشورا، پیام عاشورا شامل سخنان مقام معظم رهبری در قالب عبرت‌های عاشورا، پرسمان عاشورایی، آداب سوگواری‌ و گالری عکس و فیلم عاشورا است.
فاطمی‌نسب ادامه داد: در این نرم‌افزار 259 قطعه مداحی از مداحان معروف کشور، 12 کتاب مقتل در قالب جامع مقاتل، کتابخانه‌ای شامل 72 کتاب پیرامون فرهنگ حسینی و زیارت عاشورای به صورت صوتی گنجانده شده است.
وی اضافه کرد: در این نرم‌افزار آدرس سایت‌های مربوط به امام حسین(ع)، آیات و روایات با محوریت امام حسین(ع)، روضه‌خوانی و سخنرانی حجج‌الاسلام والمسلمین دارستانی، توکل، فاطمی‌نیا، فلسفی، کافی، کوثری، ‌هاشمی‌نژاد، پناهیان، کشکولی و سخنرانی استاد رحیم پور‌ازغدی گنجانده شده است.
مدیر موسسه فرهنگ‌سازان خاطرنشان کرد: نرم‌افزار مصباح‌الهدی می‌تواند محتوا و مواد خام تبلیغی مورد نیاز مبلغان را فراهم کند و در شرایطی که هجوم سؤالات و شبهات پیرامون عاشورا رو به گسترش است، تولید و عرضه این گونه نرم‌افزارها، می‌تواند مقابله با هجمه وهابیت و دشمنان اهل بیت(ع) باشد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول