اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:

خطوط اصلی برق رشت برقرار است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: در حال حاضر خطوط اصلی برق در رشت برقرار است و خاموشی‌های پراکنده تا ظهر امروز برطرف می‌شود.

خطوط اصلی برق رشت برقرار است
جمشید طالبی لحظاتی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به آخرین وضعیت خاموشی‌های 20 هزار مشترک رشت بر اثر شدت بارش برف، اظهار داشت: از بامداد روز گذشته که بارش برف در رشت آغاز شد به دلیل سقوط درختان روی شبکه‌های برق و سیم‌پارگی موجب قطع برق در بسیاری از نقاط این شهر شد.
وی افزود: سقوط درختان روی شبکه برق موجب شده تا از 102 فیدر اصلی 20 کیلوولت حدود 20 فیدر اصلی خاموش شود و در حال حاضر با تلاش شبانه‌روزی نیروهای توزیع برق تمام فیدرهای اصلی برق‌دار شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان با بیان اینکه نیروهای این شرکت در حال برطرف کردن خاموشی‌های تک مشترکان و کوچک هستند، اذعان داشت: خطوط اصلی برق در رشت برقر‌ار شده است و خاموشی‌های پراکنده  تا ظهر امروز برطرف می‌شود.
وی با تاکید بر نریختن برف روی سیم‌های برق، تصریح کرد: از مشترکان می‌خواهیم به هنگام برف‌روبی از سقف منازل خود، برف‌ها را روی سیم‌های برق نریزند و آنها را دچار پار‌گی نکنند که دوباره خاموشی ایجاد می‌شود.
طالبی خاطرنشان کرد: برخی مناطق به هنگام برف‌روبی، برف را روی سیم‌های برق ریختند و همان منطقه که مشکل خاموشی‌اش برطرف شده بود دوباره دچار خاموشی شد به همین دلیل شهروندان دقت لازم را به هنگام برف‌روبی داشته باشند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول