اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گناوه اختصاص می‌یابد؛

اعتبار ویژه برای روستاهای آسیب‌دیده از بارندگی‌های اخیر

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه از تخصیص اعتبارات ویژه به روستاهای آسیب دیده این شهرستان در اثر بارندگی‌های اخیر خبر داد.

اعتبار ویژه برای روستاهای آسیب‌دیده از بارندگی‌های اخیر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در بازدید از روستاهای صدمه دیده در بارندگی‌های اخیر گفت: باید تدابیری اتخاذ شود تا نقاط حادثه‌خیز شناسایی و پس از مطالعه کارشناسی راه حل‌هایی ارائه شود تا در سال‌های آتی شاهد چنین حوادثی نباشیم زیرا حل مقطعی این مشکل راه حل اساسی نیست.
وی گفت: با توجه به قرار داشتن روستاهای صدمه دیده در نقاط پست آبگیر، پس از هر بارندگی مشکلات آبگرفتگی مرتبا تکرار می‌شود.
فرماندار گناوه در ادامه با اشاره به خدمات دولت‌های نهم و دهم به مناطق محروم گفت: خدمتگزاری به مردم و محرومین از شعارهای کلیدی این دولت است.
جعفری‌نسب بیان کرد: به زودی اعتبارات ویژه‌ای برای مساعدت به این روستاها در نظر گرفته می‌شود.
وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی و نشست‌های کارشناسی اقدامات خوبی برای رفع مشکلات مناطق آسیب دیده در اثر سیل صورت گرفته و امیدواریم با تخصیص اعتبارات در این زمینه مشکلات روستاها آسیب دیده برطرف شود.
فرماندار گناوه اظهار داشت: دولت تاکیدات زیادی برای خدمت در مناطق محروم داشته و ما در این زمینه نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم.
بر اساس این گزارش بارش شدید باران در هفته گذشته در شهرستان گناوه و روستاهای مجاور موجب آبگرفتگی و ایجاد سیلاب در برخی از روستاهای شهرستان گناوه شد که در همین راستا خسارت‌هایی به مردم منطقه وارد شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول