اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساری قهرمان رزمی کیک‌بوکسینگ رینگی مازندران شد

خبرگزاری فارس: مسئول برگزاری مسابقات رزمی کیک بوکسینگ رینگی مازندران از قهرمانی تیم ساری در نخستین دوره این مسابقات خبر داد.

ساری قهرمان رزمی کیک‌بوکسینگ رینگی مازندران شد
امیر قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: مسابقات رزمی کیک بوکسینگ که برای نخستین‌بار در داخل رینگ به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج  برگزار شد، استقبال خوبی از سوی تیم‌های ورزشی در استان همراه بود.
وی ادامه داد: در این مسابقات 80 رزمی‌کار از شهرهای ساری، قائمشهر، آمل، نور، بابل، محمودآباد، بهشهر، نکا و گلوگاه به میزبانی ساری در سالن ورزشی سید رسول حسینی با هم در داخل رینگ رقابت کردند.
قاسمی گفت: پس از انجام مسابقات سخت و فشرده در نتایج تیمی ساری قهرمان شد و تیم های نکا و نور به ترتیب دوم و سوم شدند.
مسئول برگزاری مسابقات رزمی کیک بوکسینگ رینگی مازندران تصریح کرد: این مسابقات که در 11 وزن برگزار شد مصطفی قره داشی، مرتضی نصیری، حسن منطقی، رضا رویگر، محمد مدانلو، مهدی اسدی، جواد مسعودی پور، هادی دهقانی، میثم هاشمی، ابوالفضل رضایی و پیمان تقه با شکست تمامی حریفان خود در اوزان مختلف قهرمان شدند.
قاسمی در پایان از اهدای جوایز و حکم قهرمانی به نفرات برتر اول تا سوم این مسابقات در حضور مسئولان خبر داد و گفت: این مسابقات که در حضور کمیته فنی استان برگزار شد نفرات برتر به اردوی تیم منتخب مازندران برای حضور در مسابقات رزمی قهرمانی کشور دعوت شدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول