اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرضا در مجلس خبر داد:

پیگیری طرح سؤال از رئیس جمهور در هفته جاری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: طرح سؤال از رئیس جمهور با امضای 75 نفر از نمایندگان مجلس به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌شود.

پیگیری طرح سؤال از رئیس جمهور در هفته جاری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، عوض حیدرپور شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح سؤال از رئیس جمهور با محوریت مسائل ملی از سوی نمایندگان مطرح و در حال حاضر با امضای 75 نفر از نمایندگان به حد نصاب قانونی رسیده است.
وی ادامه داد: از آنجایی که هیئت رئیسه مجلس تعداد درخواست کنندگان سؤال را ناکافی ذکر کرده بود، کمیته‌ای متشکل از پنج نفر نمایندگان مجلس در راستای پیگیری این سؤال تشکیل شد که این گروه در حال حاضر با قاطعیت تلاش خود را در راستای اجرایی شدن این طرح به کار گرفته است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به بحث مقاومت اعضای هئیت رئیسه مجلس در مقابل اجرایی شدن این سؤال افزود: پس از مطرح شدن این مباحث، در جلسه‌ای که با حضور رئیس مجلس برگزار شد ایشان با صراحت عنوان کردند هیچ کدام از اعضای هیئت رئیسه حق دخالت در این موضوع را ندارند.
وی با تشریح لزوم اجرای این طرح تصریح کرد: یکی از مسائلی که ذهن بسیاری از نمایندگان درخواست کننده این سؤال را به خود مشغول کرده عدم اجرای قوانین مجلس است که امیدواریم رئیس جمهور در راستای تحقق این اصل مهم تلاش کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به سؤالات مطرح شده از سوی نمایندگان گفت: تمام این سؤالات براساس دغدغه‌های ملی نمایندگان طراحی شده است و رئیس جمهور باید با پاسخ‌های خود نمایندگان مجلس را قانع کند، چرا که در غیر این صورت نمایندگان به راه‌های دیگری متوسل می‌شوند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول