اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیجیان نمونه شوشتری تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی بسیجیان نمونه شوشتری با حضور فرماندهان گردان‌های نمونه این شهرستان تجلیل شدند.

بسیجیان نمونه شوشتری تجلیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، فرمانده عملیات سپاه ناحیه شوشتر عصر امروز در این مراسم اظهار داشت: بسیج نمونه‌ای برای موفقیت اندیشه‌ای پیشگیرانه در جهان امروز است و به این دلیل این اندیشه به پیروزی رسیده است زیرا دشمن از این نهاد ترس دارد.
محمدرضا کاکائید افزود: تلاش برای تخریب بسیج از طرف دشمنان نظام جمهوری اسلامی تنها به دلیل این است که این دشمنان بارها از این نهاد مقدس سیلی خورده است و به این دلیل در تلاش است که این اندیشه پویا را از دیدگان مردم دور نگهدارد و این خود کار بی‌فایده‌ای است.
وی با اشاره به اینکه ملت ایران کارآمدی بسیج را با گوشت و پوست خود درک کرده‌اند، افزود: بسیج در راستای پاسداری از نظام جمهوری اسلامی تلاش‌های زیادی کرده است و در راستای مانایی ارزش‌های والای نظام از خودگذشتگی‌های فراوانی را در کارنامه کاری دارد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه بسیجیان در شرایط کنونی از همیشه آماده‌تر در میدان حضور دارند، تاکید کرد: بسیجیان از همیشه آماده‌تر در میدان هستند و منتظر دستوری از ولی امر مسلمین جهان آماده باشند و به این دلیل ترس دشمنان روز به روز از این نیروی مردمی و مقدس بیشتر می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: بسیج نمادی از نیروی مردمی است و به این دلیل روز به روز این نیرو در ایران موفق‌تر است زیرا از مردم و برای مردم است.
کاکاعید تاکید کرد: ایران اسلامی برای مقابله با دشمنان خود هیچ مشکلی ندارد زیرا همیشه بسیج در میدان حضور داشته و دارد و از این نظر همیشه پا در رکاب است.
در این مراسم بسیجیان نمونه زن و مرد از رده‌های مختلف بسیج با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول