اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باحضور معاون استانداری خراسان رضوی؛

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خوشاب برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی بر لزوم تدوین سند توسعه شهرستان خوشاب بر اساس فرصت‌ها و ظرفیت‌ها تاکید کرد.

نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خوشاب برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری،
رضا عبدالملکی در نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خوشاب با اشاره به لزوم ارائه راهکارهای توسعه بر مبنای مزیت‌های منطقه و استفاده از خرد جمعی در تدوین این سند، تصریح کرد: تلاش مدیران بایستی معطوف به تبدیل شهرستان به الگویی نمونه و ورود به بازارهای بین‌المللی باشد.
وی خواستار برنامه‌ریزی برای ارتقای سطح فرهنگ کار در شهرستان شد و افزود: نیازهای روز افزون از یک سو و محدودیت منابع مالی از سوی دیگر لزوم استفاده از توان و همت عمومی برای بهبود وضعیت موجود را دوچندان می‌کند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی از استقرار دو دفتر پیشخوان دولت و نیز پیگیری استقرار بانک ملی در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: نیروهای فرمانداری خوشاب نیز استخدام و بزودی در محل کار خود مستقر می‌شوند.
وی با بیان اینکه اختصاص زمین برای اسکان مسئولان شهرستان هرچه زودتر باید محقق شود، تصریح کرد: خدمت به مردم ولایت‌مدار شهرستان بایستی بزرگترین افتخار برای مسئولان باشد.
فرماندار خوشاب نیز در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده پرداخت و اظهار داشت: استقرار اداراتی چون راه‌و‌ترابری، بهداشت‌و‌درمان، هلال‌احمر و کار از جمله مهم‌ترین نیازهای شهرستان است.
حسین ابراهیمی با اشاره به فعالیت 15 هزار و 500 نفر در بخش کشاورزی شهرستان خوشاب اظهار داشت: این منطقه در تولید محصول پسته سرآمد سایر مناطق استان است.
وی ادامه داد: روند مطلوب پیشرفت فیزیکی احداث کارخانه سیمان، کارخانه تولید لامپ کم‌مصرف واقع در روستای نوده و نیز فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در بخش صنعت، نویدبخش توسعه صنایع شهرستان در آینده‌ای نه چندان دور است.
فرماندار خوشاب درباره ظرفیت‌های معدنی شهرستان به وجود هفت هزار و 227 تن ذخایر معدنی اشاره و اضافه کرد: در این زمینه 13 پروانه از جمله هفت پروانه اکتشاف صادر شده است و 60 نفر در این زمینه مشغول به فعالیت هستند.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول