اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون سیاسی _ انتظامی فرماندار ری؛

نمایشگاه تهاجم خاموش در شهرری افتتاح شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین نمایشگاه تهاجم خاموش با حضور جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در شهرری افتتاح شد.

نمایشگاه تهاجم خاموش در شهرری افتتاح شد
معاون هماهنگ کننده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم (ع)  در گفت و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با بیان اینکه بسیج مظهر قدرت الهی برای ماندگاری و اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی است، گفت: بسیج دارای عرصه ای توام با قدرت، دانایی و پیروزی است که با حضور خود تمامی عرصه های سازندگی را توسعه داد.
مهدی زاهدی با اشاره به اینکه نهادهای انقلابی عموما از بتن انقلاب رشد کرده و امروز نیز مایه برکت برای نظام هستند، افزود: خیزش های اکثر کشورهای دنیا نشات گرفته از نیروی فرهیخته بسیج در نهاد انقلاب اسلامی ایران و فداکاری آنها است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: بسیجیان مدیران اصلی ایران و کسانی هستند که در ساخت کشوری متعهد، مقتدر، ارزشمند و مستقل بیشترین جانفشانی و تلاش را انجام دادند و بسیج با ترویج فرهنگ ایثار و روحیه جهادی در ایجاد امنیت نقشی اساسی و الگوی نمایان دارد.
زاهدی تاکید کرد: با تغییر خاکریز دشمن بعد از جنگ و روی آوردن آنها به تهاجم فرهنگی، رویکرد بسیج و سپاه نیز عوض شده و هم‌اکنون بسیجیان استان آماده‌تر از گذشته آماده رویارویی با دشمن در عرصه فرهنگی هستند.
مسئول نمایشگاه تهاجم خاموش خاطرنشان کرد: دشمن امروز قلب جوانان ما را نشانه گرفته تا به‌جای گذاشتن بذر معنویت در آن بذر نفاق و انحراف بکارد و آنها را از میدان اصالت و ارزش‌های انقلاب دور سازد.
وی مبارزه و ایستادگی در این عرصه را بسیار حیاتی و ارزشمند قلمداد کرد و از مسئولان و برنامه‌ریزان خواست به محتوا و غنای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی بپردازد و برای ایجاد محیط‌‌ های سالم در جامعه تلاش کنند.
معاون هماهنگ کننده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم علیه السلام (ری) در ارتباط با برپایی نمایشگاه تهاجم خاموش بیان داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با بصیرت افزایی و مقابله با انحرافات نمایشگاه تهاجم خاموش با کارکرد فرهنگی برپا شد تا در راستای بصیرت افزایی تاثیرگذار باشد.
زاهدی در ارتباط با عنوان تهاجم خاموش تاکید کرد: متاسفانه برخی از مردم هرچه عنوان می شود در تهاجم فرهنگی هستیم و دشمن با ما در جنگ است آن را نمی پذیرند و فقط جنگ را در تیر و ترکش و ... می دانند در حالی که جنگ امروز پیچیده تر از جنگ سخت با دشمن است و ما با برگزاری چنین نمایشگاه ها و همایش های مختلفی به دنبال آن هستیم که جنگ نرم را برای مردم تشریح کرده و مردم را در ارتباط با این خطرات آگاه کنیم و تفهیم کنیم که آتشی که امروز بر روی سر ما می ریزد از این جنس است.
وی در تشریح نمایشگاه گفت: این نمایشگاه شامل 20 غرفه است که در چهار بخش بیداری اسلامی، فتنه، انحرافات و شیطان پرستی، چهره کریه غرب و اعتیاد طراحی شده است و شامل ماکت، اسلاید، هنرهای تجسمی، عکس، بنر و ... است.
معاون هماهنگ کننده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم علیه السلام (ری) با اشاره به مدت زمان برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: این نمایشگاه از 5 آذر ماه تا 12 آذر ماه سال جاری به مدت یک هفته در فرهنگسرای ولاء شهرری برپا است و علاقمندان می تواند برای بازدید از این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 18 به این محل مراجعه کنند.
مسئول نمایشگاه تهاجم خاموش در پایان تصریح کرد: این نمایشگاه به همت ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم علیه السلام (ری) و با همکاری، صنایع دفاع و پشتیبانی، شهرداری منطقه 20 و حوزه 353 حضرت رسول (ص) با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان برپا شده است.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول